GOT:n myötä hullaannuin keskiaikasarjoihin, ja nyt katottu Viikingit ja The Last Kingdom. Vieläkö löytyy samantapaisia?
Kommentit (42)
Mikä vika siinä Marco Polossa oli?
Barbaarit. Se on vähän varhaisempaan aikaan sijoittuva sarja.
Siellä sun aloitussivulla luulisi ehdotuksien olevan pullollaan niitä samantyylisiä
Witcher, jos GOT oli mielestäsi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika siinä Marco Polossa oli?
Ai säkin oot taas täällä, moi!
Kyllä sitäkin aloin kattoa, mutta en tiedä mikä siinä sitten oli ettei se niin kolahtanut. Pitäis varmaan kattoa sitkeesti vähän vielä eteenpäin.
Ehotitkos sä muuta?
En löytänyt sitä mun edellistä aloitusta parin kk(?) takaa, sillä mä taas täällä huutelen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Spartacus on loistava, jos kiinnostaa Rooman aikainen
Vois kiinnostaa, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Barbaarit. Se on vähän varhaisempaan aikaan sijoittuva sarja.
Jees, pistänpä muistiin!
Vierailija kirjoitti:
Outlander
Tätä mä joskus yritin katella, mutta jotenkin liian... imelä.. tai jotain.
Ap
The Pillars of the earth
The last Kindom
Spartacus
The Borgias
The white queen
Medici: Masters of Florence
The Tudors
The white princess
Da Vinci's Demons
Black sails
Reign
Merlin
Sama juttu. GOT, Vikings ja The Last Kingdom on omaa luokkaansa, ja niille on vaikea löytää jatkoa. Se että joku sarja on historiasarja ei vielä ollenkaan riitä sytyttämään mielenkiintoa. Marco Polo, Outlander, Spartacus, Barbaarit, The Black Sails ei ole innostanut.
Jouduin isomalla haravalla kampaamaan, ja aikakauteen ei voinut jäädä tiukasti kiinni. Pitää ottaa HBO myös käyttöön.
Netflix: Godless (loistava)
HBO: Westworld
Areena tai CMore (?): Yellowstone
- ulkosuomalainen kirjoitti:
Black sails
En päässyt eka jaksoa pidemmälle. Liikaa propagandaa.
Kiinnostaa myös itseäni tuo genre. Mitäs netflixistä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. GOT, Vikings ja The Last Kingdom on omaa luokkaansa, ja niille on vaikea löytää jatkoa. Se että joku sarja on historiasarja ei vielä ollenkaan riitä sytyttämään mielenkiintoa. Marco Polo, Outlander, Spartacus, Barbaarit, The Black Sails ei ole innostanut.
Jouduin isomalla haravalla kampaamaan, ja aikakauteen ei voinut jäädä tiukasti kiinni. Pitää ottaa HBO myös käyttöön.
Netflix: Godless (loistava)
HBO: Westworld
Areena tai CMore (?): Yellowstone
Kiitos vinkeistä, tuon Godlessin nyt ainakin laitan pyörimään, Netflix kun löytyy. Kuvauksesi "loistava" lupaa hyvää, kun meillä näköjään muuten maku täsmää.
Ap
- ulkosuomalainen kirjoitti:
The Pillars of the kkearth
The last Kindom
Spartacus
The Borgias
The white queen
Medici: Masters of Florence
The Tudors
The white princess
Da Vinci's Demons
Black sails
Reign
Merlin
Tässähän tuli monta ehdotusta, kiitos!
Ap
Onko Westworld oikeasti hyvä? Harmittaa, jos tuhlaa 1-2 h ja sitten onkin ihan huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outlander
Ap
On ehkä Outlander tehty meille vanhemmille😁. Olen 49-vuotias ja fantasia-sarjoja katsellut nuoresta lähtien ja yhä vaan innostun näistä scifi ym sarjoista ja leffoista. GoT ja Vikings jätti ammottavan aukon. Olen nyt aloittanut katsomalla GoTin alusta. Ai että tykkään 2-5 kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outlander
Ap
On ehkä Outlander tehty meille vanhemmille😁. Olen 49-vuotias ja fantasia-sarjoja katsellut nuoresta lähtien ja yhä vaan innostun näistä scifi ym sarjoista ja leffoista. GoT ja Vikings jätti ammottavan aukon. Olen nyt aloittanut katsomalla GoTin alusta. Ai että tykkään 2-5 kaudesta.
Ja minä taas en koskaan innostunut GOTstä niin paljon että olisin loppuun asti jaksanut katsoa. Taitaa olla kaksi vikaa kautta katsomatta. Sama Vikingsissä, kun sarja jäi tauolle niin unohdin sen enkä enää palannut katsomaan.
Spartacus on loistava, jos kiinnostaa Rooman aikainen