Veden lotraus loppuu
Kommentit (17)
Mulla on varaa lotrata veden kanssa ihan niin paljon kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sitä tarkoita. Ei se mittari estä lotrausta.
Kulutuksen mukainen laskutus vähentää veden käyttöä keskimäärin kahdeksalla prosentilla.
kusset housussa kuitenkin tyttelillä jatkuu.
Ei tule kaikkiin asuntoihin.
Vain uusiin ja tiettynä vuosina rakennetuihin asuntoihin asennetaan vesimittarit.
Mutta vedestä laskutettava hinta kyllä nousee huimasti myös niissä taloissa, joihin ei vesimittareita ei asenneta.
No minä en kyllä asenna mitään vesimittaria.
Oma kaivo.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kaikkiin asuntoihin.
Vain uusiin ja tiettynä vuosina rakennetuihin asuntoihin asennetaan vesimittarit.
Mutta vedestä laskutettava hinta kyllä nousee huimasti myös niissä taloissa, joihin ei vesimittareita ei asenneta.
Tulee kaikkiin aikanaan.
No ei tasan tule, ei ainakaan minun kämppääni. Mitä ihmettä minä teen sillä tiedolla, kuinka paljon käytän kaivovettäni? Kertaakaan se ei ole loppunut, ei edes kuivempina kesinä ja se tiet riittää minulle.
Minä käyn joka ikinen ilta kuumassa kylvyssä isossa kylpyammeessa - ja meillä on huoneistokohtainen vesimittari josta maksetaan tietysti kulutuksen mukaan. Ei vesi Suomesta lopu ihan heti.
Jaahas, pitääpä siirtää kasvit mökille. Kukkapenkki tulee liian kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin mutta vapaamatkustaminen loppuu, ne maksaa jotka kuluttaa.
Suomessa on uusiutuvaa vesivarantoa 23 000L/ asukas / päivä, eli ihan paljon saakin lotrata. Keskiarvo kulutukselle taitaa olla 155L.
Minulla on oma kaivo, joten enpä meinaa muuttaa kulutustani vaikka teille tulee vesimittarit.
Vierailija kirjoitti:
No ei tasan tule, ei ainakaan minun kämppääni. Mitä ihmettä minä teen sillä tiedolla, kuinka paljon käytän kaivovettäni? Kertaakaan se ei ole loppunut, ei edes kuivempina kesinä ja se tiet riittää minulle.
Ei tämä kuravettä koskekaan vaan puhdasta vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kuravettä koskekaan vaan puhdasta vettä.
Mun veteni on taatusti puhtaampaa, kun se teidän kemikaaleilla kyllästetty myrkkylitkunne.
Tulevaisuuden sodat tullaan käymään makeasta vedestä, joten kannattaa jo nyt opetella olemaan lotraamatta. Kuuman veden käyttö = sähkönkulutusta. Itse olen jo aikaa sitten luopunut turhasta kuluttamisesta, niin veden, sähkön kuin tarpeettomien hyödykkeiden. En joudu tinkimään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden sodat tullaan käymään makeasta vedestä, joten kannattaa jo nyt opetella olemaan lotraamatta. Kuuman veden käyttö = sähkönkulutusta. Itse olen jo aikaa sitten luopunut turhasta kuluttamisesta, niin veden, sähkön kuin tarpeettomien hyödykkeiden. En joudu tinkimään mistään.
Käytän uusiutuvaa ekosähköä. Minä olen luopunut autoilusta ja lentämisestä. Ostan vaatteita tai muita harvoin ja kun ostan, pyrin ostamaan kotimaista laatutyötä. Olen luopunut lihansyönnistä ja maidonkulutuksesta. Tasan tarkkaan voin lotrata juuri niin paljon kuin lompakkoni kestää - ja se kestää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko sun aivos ollenkaan? Mitä muuta sä oletkaan viime vuodet tehnyt kuin tinkinyt? Samalla kärsinyt elämänlaadun laskusta jo kauan ennen kuin se olisi edes tarpeen. Huh huh mitä logiikkaa.