Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni oli uskoutunut kaverilleni että oli käynyt vieraissa.

Vierailija
02.03.2014 |

Miksi kummassa? Olin sitä epäillyt, itseasiassa olin varmakin että jotain on tapahtunut. Mutta en silti ymmärrä mihin mies pyrki paljastamalla tekonsa minun ystävälleni. Minä olen nyt kuin en tietäisikään, en halua nostaa meteliä vaan miettiä rauhassa mitä haluan. Arveluja miksi mies teki niin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli ehkä, että kaveri tietää tukea sinua, jos/kun asia selviää sinulle.

Vierailija
2/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli, että pääsee helpommalla kun ei tarvitse itse tunnustaa vaan kaverisi juoruaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap onnellinen tuollaisessa suhteessa, pettäjän kanssa? Mä en ymmärrä näitä naisia jotka antaa puolison pettää itseään.. Mutta kukin tyylillään..

Vierailija
4/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyntä myrskyn edellä. Tunnustus kaverille oli vain kenraaliharjoitus. Jossain vaiheessa naamiot putoaa ja se on valmis tunnustamaan sinulle tekonsa. Tyyppi kerää vielä rohkeutta. Kun se on valmis avautuaan, vaadit mieheltä vastauksia, miksi se petti luottamuksesi ja rikkoi parisuhteenne?

Vierailija
5/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani tilanteestanne.

Tunnusta kaverillesi, että sinulla on suhde kahteen mieheen, joilla on VALTAVA - sanotaanpa nyt vaikka ego. Huokaise ja totea, että miehesi ego on hyvin pieni.

Vierailija
6/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän luottaa kaveriisi ja uskoi tämän pitävän salaisuuden. Halusi tunnustaa jollekulle.

Vierailija
7/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös loukkaus myös. Jos pettämisessä ei olisi jo tarpeeksi siedettävää, niin jättää kaverini kerrottavaksi. Onpa pieni mies.

Vierailija
8/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaverisi laverteli sinulle ? Nyt on aika erota epäluotettavasta kaverista ja sanoa sille suorat sanat. Laita facebookiin päivitys että enää ette ole tekemisissä

Karmee ystävä

Vierailija
9/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ajatteli, että saa kaveriltasi osviittaa siitä, miten sinä tulet suhtautumaan ja miten asia pitäisi sinulle esittää (vai pitäisikö edes). Varmaan myös syyllisyys painoi ja piti jollekin päästä puhumaan. Jännä silti, ettei mies uskoutunut jollekin omalle kaverilleen (tai ehkä on tehnytkin niin eikä saanut toivomaansa tukea).

Vierailija
10/10 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:31"]

Miksi kummassa? Olin sitä epäillyt, itseasiassa olin varmakin että jotain on tapahtunut. Mutta en silti ymmärrä mihin mies pyrki paljastamalla tekonsa minun ystävälleni. Minä olen nyt kuin en tietäisikään, en halua nostaa meteliä vaan miettiä rauhassa mitä haluan. Arveluja miksi mies teki niin?

[/quote]

Varmaankin siksi, että halusi sinun saavan tietää asiasta eli haluaa siis irti suhteesta. Ja koska on niin munaton hiiri, ettei uskalla sitä itse kasvokkain kertoa, valitsi ystäväsi viestintuojaksi.