Raitiovaunulinjan nro 9 tyhmät matkustajat
Satamaan menijöistä moni jää jo edellisellä pysäkillä matkalaukkuineen pois (Verkkokaupan edessä) ja sitten kävelee satamaan. Miten tyhmiä voivat ihmiset olla?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:52"]
Jos ne on virolaisia?
[/quote]
Pääosin suomalaisia ovat.
t. ap
Onko tällä sulle oikeasti _mitään_ merkitystä?
Ehkä haluavat poiketa verkkokauppa.comissa...
Tämä on syy siihen, miksi helsinkiläisiä toisinaan pidetään aikas inhottavina ihmisinä...
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:56"]
[/quote]
Ei kyllä yksikään heistä ole mennyt verkkokauppaan. Lähtevät kävellen raahaamaan niitä laukkujaan kohti terminaalia.
Kun joka arkipäivä tuolla linjalla kulkee niin kieltämättä kiinnittää huomiota.
t. ap
Sinä olet ap hieman hölmö. :) Etkö voisi sanoa heille, että seuraava pysäkki on lähempänä? Jos et halua olla avulias niin laita vaikka Simonkadun jälkeen silmät kiinni ja ajattele mukavia. :)
Ehkä ne ei tiedä että lähempänäkin on pysäkki? Jäävät pois kun näkevät että ollaan satamassa.
Taidat olla itse niin tyhmä että tämä mahdollisuus ei edes käynyt mielessäsi.
Sinä et sitten helsinkiläisenä voi sanoa heille, että satamaan pääsee lähemmäskin. Itse olen muutamankin kerran sanonut ratikassa näin, mutta olenkin maalta kotoisin. Katsos kun ne matkustajat ovat kotoisin MUUALTA ja ekaa kertaa kyseisessä ratikassa oikeaa pysäkkiä etsimässä.
Eli kukahan oikeasti on se ysin tyhmä matkustaja.
P.S. Ihan oikeasti niitä laivoja käyttää myös muut kuin kehä III sisäpuolella asuvat. Täällä ulkopuolella tunnetaan myös sanat pyyteetön auttaminen. Taitaa olla ihan liian vaikeaa kuitenkin helsinkiläisille.
Mutta jos eksyt Turussa, niin lupaan auttaa.
Ex-helsinkiläinen
Ehkä ne haluavat käydä siinä Hesessä tai Subwayssä syömässä ennen terminaaliin menoa!!
voishan se kuskikin aukaista päänsä ja kertoa että päätepysäkki oterminaalissa
Se siitä tulee, kun päästetään kokoomuslainen liikenneministeriksi. (Tosin liikenneministeri ei ole kokoomuslainen, mutta sitähän ei av-väki tiedä.) Joten: kokoomuksen syytä koko raitiovaunu!
Ainakin niillä kerroilla kun itse olen matkustanut ysillä satamaan asti, on kuljettaja kuuluttanut että kyseessä on Verkkokaupan pysäkki ja satamaan pääsee paremmin seuraavalla pysäkillä.
Tosin matka ei tuosta Verkkokaupaltakaan ole kovin pitkä, ehkä 50m, joten sinänsä se ei varmaan ole ongelma. Ja kukapa tietäisi jotkut raitiovaunulinjat ulkoa, kyllä minäkin helsinkiläisenä olen joskus jäänyt bussista tai ratikasta väärällä pysäkillä pois kun kyseessä on ollut sellainen linja jota en yleensä käytä.
Otsikoksi sopisi paremmin:
Raitiovaunulinjan nro 9 tyhmä matkustaja ihmettelee...
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:56"]
[/quote]
Ei kyllä yksikään heistä ole mennyt verkkokauppaan. Lähtevät kävellen raahaamaan niitä laukkujaan kohti terminaalia.
Kun joka arkipäivä tuolla linjalla kulkee niin kieltämättä kiinnittää huomiota.
t. ap
[/quote]
No siitä onkin ihan kauhea matka... ajallisesti menee yksiin kuin ajaa se loppu rinki. Ja Verkkokaupan kohdalla ei ole niin paljon ratikkaan tulijoita tukkimassa ovien edustaa kuin terminaalinen edessä. Kun muut poistuu ensin niin sinun on sit helpompi poistua terminaalin edessä, olisit iloinen :)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:33"]
Otsikoksi sopisi paremmin:
Raitiovaunulinjan nro 9 tyhmä matkustaja ihmettelee...
[/quote]
Hahhah :D Olipa kyllä typerin aloitus pitkään aikaan. Ihan oikeasti, miten voi toisten ihmisten tekemiset liikuttaa noin paljon. Ei pitäisi kenenkään persettä kutitella jos joku haluaa kävellä sen 50 metriä enemmän, se kun ei ole matka eikä mikään. Sama se, vaikka kävelisi Kiinasta asti sinne satamaan, vai onko se jotenkin aloittajalta pois?
Ehkä ne ei jaksa olla sun kanssa samassa ratikassa...