Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raitiovaunulinjan nro 9 tyhmät matkustajat

Vierailija
02.03.2014 |

Satamaan menijöistä moni jää jo edellisellä pysäkillä matkalaukkuineen pois (Verkkokaupan edessä) ja sitten kävelee satamaan. Miten tyhmiä voivat ihmiset olla?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri viimeviikolla jäin vahingossa Verkkokaupan pysäkillä pois, koska en tiennyt missä seuraava pysäkki on, ja että Verkkokaupan pysäkiltä ainakin nopeasti terminaaliin pääsee. Loppujenlopuksi astuin terminaaliin ihan samaan aikaan kun seuraavalla pysäkillä jääneetkin. Ketä oikeesti voi kiinnostaa tollanen pikku seikka noin paljon että pitää ihan keskustelu asiasta tehdä??:D tylsä elämä sulla varmaan.

Vierailija
22/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on todella hyvä päivä, jos tämä on ainoa ärsytyspiikki. Minua huolettaa tuo Ukrainan tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:01"]

Sulla on todella hyvä päivä, jos tämä on ainoa ärsytyspiikki. Minua huolettaa tuo Ukrainan tilanne.

[/quote]  sama täällä

Vierailija
24/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ole mitään muuta ongelmaa??

Vierailija
25/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää ratikka 3:seen (B:hen tai T:hen ei sillä niin väliä), pääset eroo ratikka 9:n typeryydestä, jos se vaikka on tarttuvaa. Pakene!

Vierailija
26/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti kyllä sanonutkin, että se satama on seuraava pysäkki, mutta en viitsi koko raitiovaunulle tätä huutaa. JOKA kerta laivamatkustajia jää pois siinä Verkkokaupan kohdalla ja yksikään heistä ei mene Verkkokauppaan tai niihin ravintoloihin vaan aina lähtevät kävelemään kohti satamaa.

Raitiovaunukuskit kuuluttavat sataman ehkä noin joka 100. kerralla. Joka arkipäivä tosiaan tätä linjaa käytän. Se linja on ollut jo 1,5 vuotta toiminnassa ja vieläkin ihmiset jää siinä Verkkokaupalla pois, no ehkä heidän mielestään se Verkkokauppa näyttää laivalta :D

t. ap

Vierailija
27/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hsl:n reittiopas on neuvonut monta kertaa jäämään sillä pysäkillä pois matkalaista, joka on laittanut hakukoneeseen esim. Eckerö Lineltä matkatiedoissa saadun osoitteen.

Kun itse muutin pari vuotta sitten eräästä Keski-Euroopan miljoonakaupungista Helsinkiin meni jonkin aikaa totutellessa...

... ei niinkään kaupunkiin, vaan ap:n kaltaisten asenteeseen. Miksi, oi, miksi moinen ylemmyydentunto? No, kyllä se vielä omaan nilkkaan kopsahtaa, jos ap joskus uskaltautuu jonnekin todelliseen suurkaupunkiin, jossa niitä pysäkkejä on pikkuisen enemmän...

Vierailija
28/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:48"]

Olen monesti kyllä sanonutkin, että se satama on seuraava pysäkki, mutta en viitsi koko raitiovaunulle tätä huutaa. JOKA kerta laivamatkustajia jää pois siinä Verkkokaupan kohdalla ja yksikään heistä ei mene Verkkokauppaan tai niihin ravintoloihin vaan aina lähtevät kävelemään kohti satamaa.

Raitiovaunukuskit kuuluttavat sataman ehkä noin joka 100. kerralla. Joka arkipäivä tosiaan tätä linjaa käytän. Se linja on ollut jo 1,5 vuotta toiminnassa ja vieläkin ihmiset jää siinä Verkkokaupalla pois, no ehkä heidän mielestään se Verkkokauppa näyttää laivalta :D

t. ap

[/quote]

Miksi tämä asia vaivaa sinua? eikö sinulle ole yksi ja sama missä kukakin jää? sinäkin saat jäädä sillä pysäkillä missä itse haluat ja niin saa muutkin.

Vierailija
29/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:17"]

Hsl:n reittiopas on neuvonut monta kertaa jäämään sillä pysäkillä pois matkalaista, joka on laittanut hakukoneeseen esim. Eckerö Lineltä matkatiedoissa saadun osoitteen.

Kun itse muutin pari vuotta sitten eräästä Keski-Euroopan miljoonakaupungista Helsinkiin meni jonkin aikaa totutellessa...

... ei niinkään kaupunkiin, vaan ap:n kaltaisten asenteeseen. Miksi, oi, miksi moinen ylemmyydentunto? No, kyllä se vielä omaan nilkkaan kopsahtaa, jos ap joskus uskaltautuu jonnekin todelliseen suurkaupunkiin, jossa niitä pysäkkejä on pikkuisen enemmän...

[/quote]

ja ap on sitten ainut ihminen maailmassa, jos ajattelee näin? Holhhoijaa.....

Vierailija
30/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta kysyin kerran bussissa millä kohdin mahtaa tulla Kulttuuritalon pysäkki. Vastaus oli että se on oopperan pysäkkiä edeltävä! Aha...

Vierailija
31/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan niitä jotka puuskuttaen kyttää sisäänkäyntiä lähinnä olevaa ruutua parkkeeratessa ja parkkeeraa vaikka invapaikalle jos näyttää että pitäis kävellä parikyt metriä.

Vierailija
32/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:17"]

[/quote]

[/quote]

Nyt ei ihan auennut tämä hohhoijaa-kommmentti?

Vierailija
33/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:17"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
34/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
35/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:52"]

Hyppää ratikka 3:seen (B:hen tai T:hen ei sillä niin väliä), pääset eroo ratikka 9:n typeryydestä, jos se vaikka on tarttuvaa. Pakene!

[/quote]

No niin maalainen hiljaa siellä, 3B:tä eikä 3T:tä ole ollut enää pitkään aikaan!!