Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö te 4 vuotiaita vielä

Vierailija
02.03.2014 |

Potalla vieraissa paikoissa? Esim kylässä tai yleisissä vessoissa? Mun tyttö käy vielä ja en ole sitä katsonut ongelmaksi, vaikka olen jo tytön kanssa puhunut että jos kävisi jo pöntöllä. Kotona tekee myös pottaan,vaikka on supistaja hommattu. 

Jotkuthan tämäkin tyrmää siksi kysymys. että iso lapsi pois potalta.mut minkäs teet ei voi lasta pakottaa. Tosin potta alkaa olla pikkuisen pieni (ikean malli) noin isolle eikä viittisi ostaa pottatuolia enää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöt on käynyt 3v asti pöntöllä. Eivät tykänneet supistajasta vaan tasapainoilivat itse reunalla. Julkisissa vessoissa ja kylässä pidin tasapainon käsistä pitämällä.

Vierailija
2/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöt on käynyt 3v asti pöntöllä. Eivät tykänneet supistajasta vaan tasapainoilivat itse reunalla. Julkisissa vessoissa ja kylässä pidin tasapainon käsistä pitämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä potta otettiin pois 3v ja on käynyt ilman supistajaa pöntöllä siitä lähtien. 4 v kun täytti alkoi käydä yksin ilman minua,osaa pyyhkiäkkin hyvin :)

Vierailija
4/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tenavat 3-4v iässä siirtyneet pöntölle. Viimeistään. 

-äitix5

Vierailija
5/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka isojen ryhmässä pottia saatavilla?

Vierailija
6/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 v käy pöntöllä pienentäjän kanssa. Käy yksin, osaa pyyhkiä ja vetää vessan itse.

Vierailija
7/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4,5-v. poika käy välillä potalla ja välillä pöntöllä. En näe siinä ongelmaa, tärkeintä että pisut ja kakat menee jonnekin muualle kuin pöksyyn. Ei hän osaa kunnolla pyyhkiä pyllyä itse, joten olemme auttaneet vielä.

Vierailija
8/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän käy muuten pytyllä, paitsi kotona valitsee potan mieluummin. 

Vierailija
9/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani käu sujuvasti poikapissalla pöntöllä, mutta kakkahommiin haluaa aina potan ja se hänelle suotakoon :).

Vierailija
10/11 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käy pöntöllä

Vierailija
11/11 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy kummassa vaan, no ikä ei ihan vielä 4v, mutta sen verran lyhyt että potta varmaan mukavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi