Voisitteko suositella nimellä hyvää kiinteistönvälittäjää Helsingistä?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:08"]
Ammattilainen saa keskustan asunnoistakin paremman hinnan.
[/quote]
Ei todellakaan saa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 10:02"]
Kaisa Liski
[/quote]
Hehe. Liski on varsinainen vitsi. Ei ole saanut lähistöllä olevaa taloa myydyksi vaikka on ollut mynnissä jo puolitoista vuotta ja tytärkin on ollut paikalla keikistelemässä. Ei se botoksilla ja korkeilla koroilla kaupaksi mene.
Hyvä välittäjä saa varmasti paeemman hinnan asunnosta kuin asunnosta. Olen itse välittäjä ja myynyt monia itsemyyjien myynnissä alkuun olleita asuntoja, jopa keskustasta. Keskustassa pyörii sijoittajia, jotka kommenteillaan saavat itsemyyjien itseluottamuksen romahtamaan ja se näkyy hintatarjouksessa. Voi kun uskaltaisin kertoa näitä tarinoita. Lääkäriäkään ei tarvita päänsärkyyn välttämättä, tosin lääkärin tehokkaammilla lääkkeillä vaiva hoituu nopeammin
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:09"]
Lea Jakama!
[/quote]
Jos haluaa maksaa välityksestä ylihintaa ja saada ikonin kaupan päälle niin siitä vaan.
Kämppäsi myy itse itsensä, ei siinä välittäjiä tarvita. Markkina määrittelee hinnan.
774
jos meet baariin pokaamaan miestä tai myyt autoa nii luuletko että siinä tarvitaan jotain parittajia tai välittäjiä.myytävä kohde laitetaan edustuskuntoon ja se on sitten siinä
Voisin kyllä epäsuositella aika montaa ihan nimellä mutta se ei taitaisi olla ihan asiallista, harmi.
En käyttäisi itse yhtään välittäjää, jonka pitää mainostaa itseään av:lla.
Hyvä mainos edellisellä aloittaa ketju. Katsokaa etuoven välittäjäprofiileista suosituksia ja välittäjän kokemusta (klikkaa nimen kohdalta).
Se oli Peltonen Jyalta, johon aiemmin viittasin!!! Kiva ja erittäin ammattitaitoinen.
Myy itse, tulee paljon parempi T.itsetekemällä saa aina parempaa!!!!!
Mitä olet myymässä? Esim kantakaupungin yksiöt kannattaa aina myydä itse.
Ammattilainen saa keskustan asunnoistakin paremman hinnan.