Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalitantat

Vierailija
09.11.2020 |

ovat yhteiskunnan verovaroilla kustannettavia loisia jotka eivät osaa muuta tehdä kuin kirjoittaa huoli ilmoituksia lähes aina väärin perustein

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun ihmiset ottavat vastuun elämästään, ei tarvita sossutanttoja ;). Tai ainakaan niin paljoa, osa ihmisistä tarvitsee tukea aina ja ihan hyvästä syystä (vammaiset, vanhukset yms haavoittuvassa asemassa olevat). Mutta te toimintakykyiset ihmiset, hoitakaa omat asianne itse. Menkää töihin, vaalikaa perhettä, lopettakaa päihteiden käyttö, kasvakaa aikuisiksi. Sossun homma on paskaa. Vaaditaan paljon ja saa kuitenkin haukut perään. On itse niin kyllästynyt näihin elämänsä sössineisiin valittaviin aikuisiin. Vähän ryhtiliikettä, kiitos.

t Sossutantta

Vierailija
2/2 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun ihmiset ottavat vastuun elämästään, ei tarvita sossutanttoja ;). Tai ainakaan niin paljoa, osa ihmisistä tarvitsee tukea aina ja ihan hyvästä syystä (vammaiset, vanhukset yms haavoittuvassa asemassa olevat). Mutta te toimintakykyiset ihmiset, hoitakaa omat asianne itse. Menkää töihin, vaalikaa perhettä, lopettakaa päihteiden käyttö, kasvakaa aikuisiksi. Sossun homma on paskaa. Vaaditaan paljon ja saa kuitenkin haukut perään. On itse niin kyllästynyt näihin elämänsä sössineisiin valittaviin aikuisiin. Vähän ryhtiliikettä, kiitos.

t Sossutantta

Näinpä. Mä en oo joutunut olemaan sossun tanttojen kanssa tekemisissä kuin kerran opiskeluaikana, kun sain kuukauden tt-tukea, kun kesätyöpaikkani joutui yhtäkkiä lyhentämään työpätkääni. Sen jälkeen ei oo tarvinnut olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän