Oletteko siirtyneet toppatakkiin?
Kommentit (20)
En vielä, mutta mulla on aina villatakki ohuemman takin alla. Lapsilla on toppatakit, kun ne ei tykkää kerrospukeutumisesta, mutta ulkoilevat enemmän.
Olen siirtynyt ja tässä syy:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3939899/lampokuolemaan-varautuminen
Kyllä. Ulkona nyt muutama aste lämmintä, mutta tuulen vaikutuksesta tuntuu kuin 0.
Ajat päivät sitte. Palelen herkästi
Olen siirtynyt villakangastakkiin noin kuukausi sitten. Ulkoilutakki on sitten erikseen, joka on toppatakki.
Toppatakkia en omista, mutta käytän kyllä jo villakangastakkia, jossa on paksumpi vuori.
Välikausitakki on käytössä = kevytuntuva ja villakangas.
Ohut syystakki. Pihalla vain pusero. Hanko +11--12 astetta, aurinko lämmittää.
Kevyuntsikka Haglöfs alla lyhythihainen ohut urheikupaita.
En käytä toppatakkeja, mutta villakangastakki on jo ollut päällä.
Kevyttoppatakki tai villakangastakki.
Koiraa ulkoiluttaessa softshell-takki.
Paksumpaan toppatakkiin vaihdan sitten, kun on selvästi pakkasta (yli -5C päivällä).
Nyt on ollut pääosin 5-10 astetta päivällä, aamulla 0-3c.
Käytän jo paksua untuvatakkia...mulla on aina kylmä.
Todennäköisesti en siirry koko talvena.
Sama päällystakki kesät talvet, mutta talvella puen välikerrokseksi villatakin. Sama villatakki myös kesäisin viileällä säällä, mutta ilman takkia. Tai takki ilman villatakkia.
Kyllä. Käytän tosi halpaa, joku 10 v sitten halpisketjusta ostettua hieman jo kulunutta toppista ja Luhdan "vain 300€ alennuksessa" toppis vaan roikkuu kaapissa.
Se halpa on nimittäin mukavampi yllä ja näyttää paremmalta.
Lasketaanko toppaliivi toppatakiksi vai sijoittuuko se tuulipuvuntakin ja toppatakin väliin, niin ku mie kuvittelen? :D Jos ei, nii toppatakki tulee käyttöön sit, ku tulee pakkaset. :) M25
+6 joten en tod. ohut, ohuin mahdollinen omistamani syystakki käytössä.
Tänään laitoin ekan kerran syystakin ja sukat kesän jälkeen. kuumaverinen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Käytän tosi halpaa, joku 10 v sitten halpisketjusta ostettua hieman jo kulunutta toppista ja Luhdan "vain 300€ alennuksessa" toppis vaan roikkuu kaapissa.
Se halpa on nimittäin mukavampi yllä ja näyttää paremmalta.
Mulla on tismalleen sama tilanne. Halpistoppis tuntuu hyvälle ja omalle, siinä Luhdan alennustoppiksessa näytän ylensyöneeltä mittarimadolta.
Vantaalla +9 ja aurinko paistaa. Koko viime talvikin meni syystakilla ja tennareissa.