Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en ole ikinä onnellinen suhteessa?

Vierailija
09.11.2020 |

Olen yli parikymppinen nainen, olen seurustellut ja säätänyt enemmän tai vähemmän vuosien varrella. On ollut myös aikoja jolloin mulla ei ole ollut ketään, joten olen ollut yksin ja olen kehittänyt itseäni paljon ja saanut hyvinkin paljon aikaiseksi. Miehiä tulee ja menee.
No kuitenkin jos mietin suhteitani, olen tottakai onnellinen siitä, että minulla on ihana ihminen rinnalla ja on mukavaa yhdessä. Mutta jotenkin olen niin paljon onnellisempi yksin, silloin elämä tuntuu seikkailulta. Mitä vaan voi tapahtua ja voin tehdä mitä vain, ja ei tarvitse miettiä kuin itseään ja vapauden tunne on päätä huimaava.
Onko mulla joku sitoutumiskammo vai eikö parisuhde vain sovi mulle?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettet ole ns. parisuhdeihminen tai voi olla niinkin, että et ole vielä tavannut sinulle aidosti sopivaa miestä. Vinkkiä saatat saada siitä, kun mietit näitä menneitä suhteitasi. Oletko alkanut seurustella näiden miesten kanssa kokeilunhalusta, halusta saada jotain vipinää elämään, siksi, että mies on halunnut suhteen kanssasi? Oletko koskaan kokenut olevasi oikeasti samalla aaltopituudella kenenkään seurustelukumppanisi kanssa? Koetko, että sinua on yritetty kahlita, rajoittaa tai muuttaa aiemmissa suhteissasi?

Sitoutumiskammoiseksi sinun ei kannata itseäsi leimata. Se vain saa sinut uskomaan, että sinussa on jotain vikaa ja että sinun on muututtava, jotta olisit normaali ja hyväksyttävä ihminen. Sinun ei tarvitse rajata parisuhteen mahdollisuutta kokonaan pois, vaan pyrkiä elämään itsesi ja arvojesi näköistä elämää. Aika näyttää, onko sinkkuelämä sinun juttusi vai voisitko olla aivan yhtä onnellinen samanhenkisen ihmisen rinnalla. Hyvää jatkoa sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä