Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattuna ihastuminen varattuun.

Vierailija
01.03.2014 |

On se hullua kun molemmat kiertää kun kissa kuumaa puuroa.. Niin monta asiaa on tätä vastaan, joten näpit täytyy pitää irti.. Välillä katsellaan silmät loistaen, välillä tunnelma on vakavampi, tekisi mieli sanoa jotain.. Mutta ei kannata, sen tiedän. Ei tämä kyllä työpaikalla olemista helpota.

En ymmärrä miten joku voi tämmöisestä nauttia :(

Miten teille on käynyt ko. tilanteessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä työpaikan ihastumisviesteistä tulee aina mieleen, kuinka toinen osapuoli vain kuvittelee tunteiden olevan molemminpuolisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne. Erosin miehestäni ja se mies eros vaimostaan. Nyt olemme yhdessä ja erittäin onnellisia. Molemmilla meillä lapsia.

Vierailija
4/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat.

Vierailija
5/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:han kertoi ettei aio mitään tehdä, joten mitenkäs lapset tuosta kärsivät? En ymmärrä.

Kyllä ihastua saa, mutta siitä pidemmälle ei kannata viedä ennen kuin on oma parisuhde selvitetty.

Ja kyllä sen vaistoaa 4. Minullakin on työpaikalla 2 ihailijaa. Eikä siitä minulle haittaa ole.

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 17:38"]

Lapsiparat.

[/quote]

Vierailija
6/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin? Itselläni hyvät välit lasteni isään, lapset tapaavat paljon isäänsä. Lasten isälläkin on uusi puoliso. Nykyisen mieheni asiat eivät ole yhtä hyvin. Hänen ex on erittäin katkera ja tekee kaikkensa, jotta miehen olisi paha olla. Hänkin kyllä tapaa lastansa paljon. Itse kuulun siihen ryhmään, joka ei halua olla huonossa parisuhteessa lasten takia. Exälläni ja minulla oli huono suhde, nyt olemme hyviä ystäviä.

Vierailija
7/8 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin? Itselläni hyvät välit lasteni isään, lapset tapaavat paljon isäänsä. Lasten isälläkin on uusi puoliso. Nykyisen mieheni asiat eivät ole yhtä hyvin. Hänen ex on erittäin katkera ja tekee kaikkensa, jotta miehen olisi paha olla. Hänkin kyllä tapaa lastansa paljon. Itse kuulun siihen ryhmään, joka ei halua olla huonossa parisuhteessa lasten takia. Exälläni ja minulla oli huono suhde, nyt olemme hyviä ystäviä.

Vierailija
8/8 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että pistinomassa paarisuhteessa asiat oikein kunnolla pyöriin, rakastuin uudelleen mieheeni ja unohdin tämän toisen ihastukseni ja kaikki on onnellisia näin, tämä ihastus joka oli myös minuun ihastunut on myös löytänyt  oikein hemaisevan naisystävän :)