Ahmin kaikkea jaskaa eilen illalla ja yö meni tuskissa kieriskellessä, ilman unta
Söin siis:
Lihapiirakan
3 keksiä
Ruissipsejä voilla 10 kpl
2 juustopaahtoleipää
2 siivua pullaa
Teetä
Maitoa
Tältäkö ahmiminen tuntuu? Miten pystytte tekemään tätä päivittäin? Nyt ei tee mieli syödä mitään enää ikinä.
Kommentit (11)
Miten sulta edes löytyy noin paljon kaikkee turhaa paskaa kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Löyty, teinit syö paljon. On pakko olla ruokaa kaapissa.
Eihän tuo kovin paljon ole ainakaan minun mittapuun mukaan ja olen tosi hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo kovin paljon ole ainakaan minun mittapuun mukaan ja olen tosi hoikka.
Mä en oo tottunut.
Ahmiminen on hanurista. Verensokeri nousee nopeasti ja elämä tuntuu hetken paljon paremmalta. Sitten se laskee nopeasti, koska eihän tuollainen höttö nälkää pidä ja olo on turkasen väsynyt. Kroppa kuitenkin koettaa käsitellä sen sokeri- ja kuonamäärän pois, eikä olo ole taatusti hyvä ennen kuin moska on kulkeutunut suoliston kautta ulosteena pönttöön.
Pahimmillaan moinen mässäily on pilannut koko viikon unet, kun tuli syötyä läjäpäin kuorettomia nakkeja dipin kera, jäätelöä, maitoa, keksejä, vaaleaa leipää, yms. Ei enää ikinä. Tai jos ottaa jotain epäterveellistä, niin jotain terveellistä sen kanssa. Eikä koskaan koko pakettia, ellet halua jälkikäteen huonoa oloa.
Sama täällä. Söin eilen kylässä yli imelää täytekakku ja yöllä heräilin kokoaja raapiessani ihoa verille. (Atooppinen iho). Väsyttää kamalasti ja iha tunkkanen olo. Masentaa muutenki yks asia. Murr
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan ei kyllä ole ruokaa. Voi sitä vähän miettiä mitä ne teinitkin syö.
Jonkinlaiselta syömishäiriöltä kuulostaa jos laskee keksien kappalemääriä ja luetteloi niitä nettiin. Terveempi ajatus olisi että söin illalla liikaa vääriä asioita ja tuli huono olo, tällainen syöminen ei taida soveltua elimistölleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syötät heille tuollaista moskaa?
Normi iltapala