Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en tule raskaaksi?

Vierailija
01.03.2014 |

Olen 36. Mies 49. Molemmilla edellisestä avioliitosta 2 lasta, mun lapset 10+ ja miehen 15+. Lasta yritetty nyt 6 kk. En lasten syntymän jälkeen ole käyttänyt kuin satunnaisesti ehkäisyä. Onko mun munasolut voineet vanhentua? Voiko ravinnolla vaikuttaa? Mitään limoja ei tunnu olevan, ovulaatiotestien mukaan ovulaatioita on. Rakastelemme usein, liki päivittäin. Mutta ei raskautta...

Alan olla huolestunut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata joka päivä, siittiöiden laatu huononee! Gynethän suosittelee, että joka toinen tai kolmas päivä on hyvä tahti ;)

Vierailija
2/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Greippimehua alan juoda ihan heti, kuulosti kiinnostavalta! Aiemmin ei ole ollut vaikeuksia, eikä miehelläkään, päin vastoin. Mutta eihän tässä tosiaan ole menny vielä kuin se 6 kk. 

Rakastelua emme pysty kyllä rajoittamaan :) paitsi jos lääkäri joskus sanoo niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian vanha akka jo.

Vierailija
4/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo miehesikään enää mikään nuori oo?

Vierailija
5/11 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto järjestää niin kuin kuuluukin..alat oleen.jo vanha ukostas puhumattakaan... sääliks käy lasta kun isä vanha papparainen ..jo viiskymppinen......tarviiko sitä joka suhteeseen se rakkausmukula vääntää?? Miettikää vähän

Vierailija
6/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo greippimehua desi päivässä parin kierron ajan. Auttoi mua. Netistä löytyy tietoa asiasta lisää. 

Vierailija
7/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 13kuukautta tulla raskaaksi ja ikää oli 31

Vierailija
8/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk on vielä varsin kohtuullinen aika yrittää raskautta. Uskon, että pian tärppää, koska olet ennenkin lapsia saanut etkä ainakaan viestissäsi anna ymmärtää, että se olisi nuorempana ollut erityisen vaikeaa. 

Vierailija
9/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Jumalalta lasta.

Vierailija
10/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan jo ihan vaan ikä? Sulla ei ole ollut lapsettomuusongelmaa nuorempana, joten tuskin on mitään lapsettomuutta aiheuttavaa.

Jos nainen on yli 35v niin tutkimuksiin saa mennä jo kun on alle vuosi yritystä.

Vierailija
11/11 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Olen 27v ja edellisestä suhteesta tulin raskaaksi ensi yrittämällä ja vielä niin että siinä kuussa harrastettiin seksiä vain YHDEN kerran. Nyt olemme yrittäneet jo 5kk. Tsemppiä