Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksatulehdus?

Vierailija
09.11.2020 |

Kävin työterveystarkastuksessa, jossa otettiin laajat verikokeet. Ainoat poikkeavat arvot olivat Leuk 9,6 ja ALAT 42. Tästä nuori lääkäri totesi mulle, että olisikohan mulla maksatulehdus. Voiko nuo arvot viitata siihen? Luulin, että maksan tulehduksessa arvot olisivat satoja, eikä vain muutaman pykälän yli normaalin. Ei siis ole mitään muita oireita, ei keltaisuutta tai kipuja yms. Voiko joku asiasta tietävä valaista mua, kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sai mut kommentillaan kauhun partaalle, miksi edes sanoo tuollaista, jos ei ole varma siitä?  Olen nuori ja pelkään nyt ihan hulluna.  t. ap

Vierailija
2/6 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erikoista, mulla on ollut jo useamman vuoden tuota luokkaa eikä lääkäri ole sanonut juuri mitään. 

Vierailija
4/6 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, koen tämän nuoren lääkärin kommentin erikoiseksi, koska maksatulehduksessa ALAT ei ole 42 vaan 420.  Naisille Alat viite arvo on 35. 

Vierailija
5/6 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne viitearvot ylittyy on syytä kiinnittää huomiota elämäntapoihin, jotta siltä tulehdukselta välttyy jatkossakin...

Vierailija
6/6 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne viitearvot ylittyy on syytä kiinnittää huomiota elämäntapoihin, jotta siltä tulehdukselta välttyy jatkossakin...

Jännä, että kun viitearvo ylittyy 7 arvolla, on jo tuomitsija päättänyt kuinka minun elämäntavat ovat väärin. Väärin. VÄÄRIN. Mun elämäntavoissa ei ole mitään vikaa, vaan veriarvoissa.  Elän säntillistä elämää, ja sun oletus mun elämäntapoihin on väärin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme