Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaa tänne ongelmianne, niin pohditaan niitä!

Vierailija
01.03.2014 |

Miksi kenelläkään ei tänään ole mitään ongelmaa, jota voisimme pohtia. Kait nyt jollain sentään on joku.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/24 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 03:36"]

Up

[/quote]

Paha juttu. Ei se käskystä nouse. Koeta laihduttaa ja liikkua enemmän, jos saisit verenkiertosi muutenkin kuntoon. Älä myöskään jännitä turhia. Rentoudu. Kyllä se siitä. Kaikilla miehillä on tuota jossakin elämän vaiheessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:13"]Vauvani ei nuku, on selvästi väsynyt ja vauvalla paha olla. Herää vartin päästä. Maitoa seilaa kurkussa ja usein herääkin sen takia. Yksityinen lastenlääkäri piti meitä tyhmänä ja kuvitteli ettei tiedetä että vauvat itkee. Nyt mietin maksetaanko toinen 100e toiselle lääkärille että asia selviäis.
[/quote]

Pyydä resepti sellaiseen nestemäiseen närästyslääkkeeseen, mikä annetaan puolituntia syömisen jälkeen, 2ml ruiskulla suuhun. Se tekee kalvon ja mahasta ei pääse tavaraa takaisinpäin. Gaviscone tai jotain sinnepäin.

Vierailija
24/24 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:05"]Onnea vitoselle!

Mun ongelma on se etten osaa varata lääkäriaikaa. Olen kärsinyt infernaalisista menkkakivuista koko ikäni ja olisi kiva saada oma kipulääkitys (ja vaikka selvittää että johtuuki esim. endosta), nyt olen popsinut kaverin migreeniin tarkoitettuja naprokseenilääkkeitä jotka auttavat pahimman yli. Reseptittömät eivät ole toimineet enää vuosiin. En tiedä mihin pitää soittaa ja ottaa yhteys, olen ihan törkeän uusavuton näissä hommissa... :(
[/quote]
Kiitos. Ja lääkäriin yhteys. Itse sain migreeniin särkylääkkeet ja samalla lääkäri sanoi että ovat hyvät myös esimerkiksi koviin kuukautiskipuihin.
Tsemppiä!
[/quote]Siis googlaa paikkakuntasi terveyskeskus ja etsi ajanvarauksen numero. Soita sinne ja pyydä lääkäriaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi