Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkaus 2014 jakoon keväällä – uutuutena kuolalappu

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Anna76" time="07.03.2014 klo 01:15"]

toppahaalari jää käyttämättä, liian iso marraskuussa syntyneelle keskoselle ja vaikka olisi syntynyt tammikuussa oikeassa ajassa, olis silti iso ja varmaan ehkä liian pieni ensi talvena, voisivat laittaa talvivauvoille pienemmät talvivarusteet, mihin pieni vauva haalaria tarttee, kun kädet ja jalat ovat ihan kippurassa, sain lahjaksi toppa haalarin, jossa ei ole lahkeita, vaan pussi ja se on ollut paras lahja, talvihattukin on liian iso, ei suojaa päätä, mitkään huputkaan eivät suojaa, kun on niin pieni pää, joutui etsimään sopivia eri liikkeistä, kun oli pakko liikkua vauvan kanssa ulkona koiran takia.

[/quote]

Meillä toppahaalari mahtui joulukuussa syntyneelle pojalle koko sen syksy-talven jolloin täytti 1. Ja poika on vielä ikäisekseen pitkä. Hoikka tosin, saattoi auttaa asiaa. Lumessa toiset vaatteet, kun ei taida vettä pitää.

Vierailija
2/19 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoistani, mutta en aio ottaa pakkausta. Saan siskolta viime vuoden pakkauksen vaatteet ja paljon muuta. Viime vuoden toppapuku ja pussi olivatkin kivemmat.

140 e ostaa käytettynä edellisvuoden pakkauksen tavarat (tai vastaavat) ja vielä moninkertaisesti muuta. Mulle tosin tutut ovat lahjoittaneet jo niin paljon kaikkea, että varmaan vaunuihin laitan tuon rahan, niin ei mummin tarvitse maksaa niitä yksin kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:19"]

Huh huh, oikeesti, miettikää te jotka valitatte pakkauksesta, miettikää niitä jotka olisi kaikesta siitä kiitollisia mitä me tääl suomes saadaan. Te ette tuolla raha määrällä saa sitä kaikkee mitä pakkauksessa on ja itselläni on kaks lasta ja molempien aikaan olen pakkauksen ottanut ja vaatteet on ollu aivan ihania ja kaikki on tullu käyttöön. Nii ja se joka valittaa siitä puvusta että jokaisella vastaan tulijalla on samanlainen nii sitä pukua voi myös koti piha pukuna käyttää ja ostaa jonku erilaisemman puvun sit ku lähtee johonki... Kyllä itse olen kiitollinen että täällä suomessa saa äp:n 

[/quote]

Otin tällä kertaa pakkauksen rahana, siis 140e. Kävin juuri ostelemassa kesäkuussa syntyvälle tulokkaalle vaatteita. Ostin; 4 bodya, 3 housut, 2 sukkikset, sukkia, tuttipullon, harsoja, hatun ja yöasun. Tämä kaikki maksoi 50e. Minä en ainakaan tee mitään uudella makuupussilla, lakanoilla, pussilakanoilla, kestovaipoilla, kondomeilla jne. Ekalle tuo pakkaus oli hyvä starttipaketti, mutta nyt kun kotoa löytyy jo nuo perustarvikkeet, niin tuntuisi tyhmältä ottaa pakkaus. 140e:lla näköjään saa ostettua vaikka mitä kivaa ja tarpeellista, mitä pakkauksesta ei löydy. 

Vierailija
4/19 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minust on tosi kivan näköinen pakkaus, ainakin verrattuna meidän lapsen 2010 pakkaukseen. Ottaisin jos olis vauva tulossa.

Vierailija
5/19 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulossa 1. lapsi, joten aion ehdottomasti ottaa, kun sen aika tulee. (nyt meneillään 7+1)

Vierailija
6/19 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen tulossa, ja otan taas pakkauksen :) Kivakun on vähän omiakin vaatteita pikkusella! Muuten varmaan sisaruksien vanhoilla mennään aikalailla..

Vierailija
7/19 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota tälläkään kertaa (toinen tulossa), ihan järkyt retrokuosit ja loput pojille sopivia sinisiä (tyttö tulossa). Mieluummin otan rahana ja haen kirpparilta triplamäärän vaatteita joiden kuosit miellyttää.

Vierailija
8/19 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans 2012 syntynyt esikoinen ja elämäni suurin virhe ottaa äp. Jokaisella vastaantulijalla samanlainen harmaa toppapuku tai kerhossa samat bodyt. Eikä se varmasti monia haittaa mutta minua kyllä haittasi. Jäi käyttämättä vaatteet.

Makuupussi oli kyllä kovassa käytössä ja tykkäsin paljon :)

Vierailija
9/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et "ilmaisia" aina vaan parjataan. Mä taas juuri tänään ajattelin, että miten ihana edellisen äitiyspakkauksen harmaa puku ja makuupussi on. Molemmat on/ ovat olleet kovassa käytössä, vain ihan pienenä vauvalla oli käytössään ostettu 62cm kokoinen toppahaalari. Kiitos sille, kuka onkaan noin ihanat harmaat suunnitellut! Aikanaan esikoisen toppahaalari jäi käyttämättä, kun ensin oli liian iso ja seuraavana talvena liian pieni. 

Vierailija
10/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulossa syysvauva ja en aio ottaa. Esikoisen jäljiltä on 08 pakkaus.

Vierailija
11/19 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, oikeesti, miettikää te jotka valitatte pakkauksesta, miettikää niitä jotka olisi kaikesta siitä kiitollisia mitä me tääl suomes saadaan. Te ette tuolla raha määrällä saa sitä kaikkee mitä pakkauksessa on ja itselläni on kaks lasta ja molempien aikaan olen pakkauksen ottanut ja vaatteet on ollu aivan ihania ja kaikki on tullu käyttöön. Nii ja se joka valittaa siitä puvusta että jokaisella vastaan tulijalla on samanlainen nii sitä pukua voi myös koti piha pukuna käyttää ja ostaa jonku erilaisemman puvun sit ku lähtee johonki... Kyllä itse olen kiitollinen että täällä suomessa saa äp:n 

Vierailija
12/19 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen oman uuden pakkaukseni lähipäivinä postista. Jos joku haluaa vaihtaa 2012 - 2013 pakkauksensa kanssani, lähetä s-postia Kissan@luukku.com   . Tykkäsin enemmän vanhan pakkauksen väreistä.

Vierailija
13/19 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen lapsen vuonna 2012 ja nyt olisi taas mahdollisuus ottaa äitiyspakkaus sitten myöhemmin (la4.11.), mutta itseltä jää ottamatta. Kuosit eivät iske niin paljon, että olisi pakko saada heti nyt tämä, kun vanhan pakkauksen vaatteet ovat vielä jäljellä ja osa käyttämättöminä. :)

Vierailija
14/19 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin, tuo kuolappu on mukava lisä! Meinaako muut ottaa?

T.ap / bloggaaja joka yrittää salata tämän ainakin viikolle 20 saakka! ;)

15/19 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppahaalari jää käyttämättä, liian iso marraskuussa syntyneelle keskoselle ja vaikka olisi syntynyt tammikuussa oikeassa ajassa, olis silti iso ja varmaan ehkä liian pieni ensi talvena, voisivat laittaa talvivauvoille pienemmät talvivarusteet, mihin pieni vauva haalaria tarttee, kun kädet ja jalat ovat ihan kippurassa, sain lahjaksi toppa haalarin, jossa ei ole lahkeita, vaan pussi ja se on ollut paras lahja, talvihattukin on liian iso, ei suojaa päätä, mitkään huputkaan eivät suojaa, kun on niin pieni pää, joutui etsimään sopivia eri liikkeistä, kun oli pakko liikkua vauvan kanssa ulkona koiran takia.

Vierailija
16/19 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen iloinen ja kiitollinen että suomessa on edes ÄP. Ei se tarkoita sitä, että minun täytyisi pitää kaikesta mikä siinä on. Kuosit ne on sellaisia jotka ei kaikkia miellytä, joten pakkauksen voi jättää ottamatta. Tuskin kukaan valittaa siitä, että äitiyspakkaus on olemassa. Kuoseista ja sisällöstä taas saa ja pitääkin puhua!

Vierailija
17/19 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistejä,perusvaatteita:) kiva pakkaus.tuntuu olevan nykypäivän trendi että kaikki on oltava polarn.o pyrettiä yms muuta jo heti vastasytyneelle vaikkei juuri olisi varaakaan.vauva kasvaa niin mahotonat vauhtia että älytöntä maksaa hirveitä vaatteista.pitäsi olla tyytyväinen että meillä vielä mahdollisuus saada tälläinen pakkaus.tietty ymmärtää jos monta lasta ja on jo ennestään paljon vaatetta.niin sitten ottaa rahana mutta turhamaista vaatteiden väreistä yms aina valittaa.

Vierailija
18/19 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missää ei kerrotamissä tuotteet on tehty. Kuullut olen, että edellistä vielä valmistettiin suomessakin, muttanyt uusin kokonaan Kiinassa. Näin tukee Valtio kotimaista.

Vierailija
19/19 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 21:05"]Mulla on kans 2012 syntynyt esikoinen ja elämäni suurin virhe ottaa äp. Jokaisella vastaantulijalla samanlainen harmaa toppapuku tai kerhossa samat bodyt. Eikä se varmasti monia haittaa mutta minua kyllä haittasi. Jäi käyttämättä vaatteet.

Makuupussi oli kyllä kovassa käytössä ja tykkäsin paljon :)

[/quote]

Täytyy kyllä sanoa että aika pienillä virheillä olet elämästäsi selvinnyt jos äitiyspakkaus on niistä suurin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi