Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni aina leppyy minulle kun itken, miksi?

Vierailija
08.11.2020 |

Voi olla ihan kauhea jumittunut pattitilanne jossain riidassa, eikä sopua vain löydy, mutta jos/kun alan itkemään (en esittääkseni enkä edes osaa tekoitkeä), esim. koska näyttää siltä että hän on jättämässä minua, niin sitten kun itken niin hän pian leppyy, ja pystymme sopimaan ja olemme taas yhtä rakkautta. Mikä siinä itkussa vetoaa, miehet kertokaa!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tehdä tästä(kin) naisten ja miesten sotaa tai kiusaamisketjua muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tehdä tästä ketjusta naisten ja miesten välistä sotaa eikä kiusaamisketjua muutenkaan.

Vierailija
24/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahah, aina se menee näin... ensin ei tule vastaus näkyviin vaikka miten päivittää, sitten laittaa toisen ja tulee sama viesti kahdesti.

Vierailija
25/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ilone. Mie alan myös herkästi itkee riitatilanteissa ja mies monesti suuttuu siitä eikä käsitä etten pysty kontrolloimaan sitä.

Vierailija
26/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aikaisemmin lukenut vain ketjuja joissa sanotaan tyyliin että mikään ei ole miestä ärsyttävämpää kuin naisen itku. Niin siksi olen ollut yllättynyt että oma mieheni reagoi aivan päinvastoin.

Se mikä ennen kaikkea itkettää, on se kun tiedän ja muistan miten ihanaa meillä on ollut parhaimmillaan ja millainen unelmien mies hän on ollut, ja miten kitkerää olisi menettää se kaikki hyvä..

Vierailija
27/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastan kauniin naisen itku on miehistä hellyttävää, muiden naisten itku taas ärsyttää miehiä.

Vierailija
28/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pohjimmiltaan naisten suojelijoita ja oikeudenmukaisia ihmisiä. Kun nainen itkee, miehen liskoaivot sanovat, että häntä on lohdutettava, ja että "lyötyä ei tule lyödä".

Onneksi oma mieheni ei ole tuollainen, suhtaudu minuun kuin suojeltavaan pikkulapseen. Joskus paha riita on saanut minut itkemään, eikä hän reagoi itkuun mitenkään.

Ei se itku tarkoita heikkoutta eikä sitä että toinen olisi "lyöty". Se on vain tapa purkaa tunteita. Ja sitä on vaikeaa kontrolloida.

Vierailija
29/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastan kauniin naisen itku on miehistä hellyttävää, muiden naisten itku taas ärsyttää miehiä.

Kiitos tiedosta, olen siis kaunis. ;)

Vierailija
30/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Heltyykö naisetkin itkevälle miehelle? Itse lähes ehdottomasti heltyisin jos mies riidassa itkisi, eipä vaan oo nyksä koskaan sen takia itkenyt. Saa toki vastata myös AP kysymykseen.

Vierailija
31/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus ohessa:

Me miehet olemme äärimmäiset empaattisia olentoja.

Miehen välillä epäkiitollinenkin tehtävä on sekä suojella ”heikompaa astiaa”, että myös ohjata naista oikeaan suuntaan.

Naisille on tyypillistä hupsutella ja hölmöillä, ja meidän miesten tehtävä on ohjata teidät takaisin ns. ”Oikealle polulle”.

Tässä prosessissa joudumme välillä käyttämään varsin tiukkaa, määrätietoista ja välillä julmaltakin kuulostavaa retoriikkaa.

Kun nainen alkaa itkeä, tiedämme että nyt viesti on mennyt riittävän jämäkästi perille, joten nyt on aika heltyä.

Ei se teidän naisten itkettäminen mitään mukavaa ole meidän miesten mielestä, mutta välttämätöntä lopputuloksen kannalta.

Vierailija
32/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus ohessa:

Me miehet olemme äärimmäiset empaattisia olentoja.

Miehen välillä epäkiitollinenkin tehtävä on sekä suojella ”heikompaa astiaa”, että myös ohjata naista oikeaan suuntaan.

Naisille on tyypillistä hupsutella ja hölmöillä, ja meidän miesten tehtävä on ohjata teidät takaisin ns. ”Oikealle polulle”.

Tässä prosessissa joudumme välillä käyttämään varsin tiukkaa, määrätietoista ja välillä julmaltakin kuulostavaa retoriikkaa.

Kun nainen alkaa itkeä, tiedämme että nyt viesti on mennyt riittävän jämäkästi perille, joten nyt on aika heltyä.

Ei se teidän naisten itkettäminen mitään mukavaa ole meidän miesten mielestä, mutta välttämätöntä lopputuloksen kannalta.

Hyvin sanottu! :)

Vanha viisaus, validi vielä tänäkin päivänä:

”Naisia ei voi ymmärtää, pelkästään hallita”

Vierailija
33/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen ihminen heltyy toisen itkusta, mutta epäempaattinen/tunnekylmä ihminen yleensä suuttuu toisen itkusta tai syyttää sitä manipuloinniksi. Ja tämä pätee sekä miehiin että naisiin.

Vierailija
34/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on liskomies, hän alkaa lohduttaan naisia.

Vierailija
35/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itku laskee miehen testotasoja. 

Tässähän se oikea vastaus tuli. Miksi alapeujuttaa tutkittua tietoa?

Vierailija
36/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me miehet olemme niin tyhmiä, että hellymme kyynelien edessä, vaikka kuinka v***taisi.

Minulla ja vaimollani on toisinaan kovia erimielisyyksiä ja joskus isken hänelle "luun kurkkuun" (sanallisesti). Kun huomaan, että hänellä menee siitä pasmat sekaisin ja silmät vettyy, tiedän menneeni liian pitkälle. Saatan olla sanallisesti kova ja armoton, enkä siis tarkoita kiroilemista tai huutoa. Mutta en minä halua itkettää häntä, silloin on menty jo rajan yli. Yleensä siinä vaiheessa poistun, että ei tule enempää henkistä vahinkoa. Asiasta saatetaan jatkaa rauhallisemmin esim. seuraavana päivänä.

Vierailija
37/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on ruman naisen ruikutus ja m iesviha, kuten sinä hienosti osoitat.

Vierailija
38/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aikaisemmin lukenut vain ketjuja joissa sanotaan tyyliin että mikään ei ole miestä ärsyttävämpää kuin naisen itku. Niin siksi olen ollut yllättynyt että oma mieheni reagoi aivan päinvastoin.

Se mikä ennen kaikkea itkettää, on se kun tiedän ja muistan miten ihanaa meillä on ollut parhaimmillaan ja millainen unelmien mies hän on ollut, ja miten kitkerää olisi menettää se kaikki hyvä..

Uskaltaisin kyllä väittää, että suurin osa normaaleista miehistä (ja naisista?) heltyy, eikä halua nujertaa toista enempää. Tuntuisi aika sadistiselta, jos suuttuisi toisen kyynelistä.

t. m50+

Vierailija
39/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutus tai sovintoseksivietti herää!

M33

Vierailija
40/41 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: