Miehen eksä ahdistaa
Seurustelen ihanan miehen kanssa, mutta joudun jatkuvasti kokemaan alemmuutta siitä, että miehen eksä ei koskaan tehnyt mitään väärin, oli uskovainen, kaunis, raitis ja muutenkin "täydellinen".
Itse pidän hauskemmasta elämästä, mutta koen, että minua verrataan entiseen jatkuvasti niin miehen, kuin tämän vanhempienkin taholta. Kai tässä täytyisi vetää pyhäpuku päälle ja alkaa juosta sunnuntaikirkoissa, jotta tuntisi olevansa hyväksytty. -Hyvä, mutta äärettömän tylsä.
Kommentit (9)
Miehen vanhemmat eivät tiedä pettämisestä, vaan näkevät tämän naisen virheettömänä. Itse koen huonoa omaatuntoa, kun elintapojani vertaa mies häneen, vaikka itse olen siinä tärkeimmässä asiassa mielestäni eksäänsä parempi. -En petä missään tilanteessa. Mutta asetelma pistää vihaksi, kun appivanhemmat näkevät vain tämän eksän uskovaisuuden ja itse olen kirkkoon kuulumaton.
Se on ihan ok, jos miehen vanhemmat kaiholla muistelevat eksää. Tätä täytyy vaan sietää. Mutta jos miehesi vertailee sinua eksään ja pitää sinua huonompana, niin sinuna miettisin tätä suhdetta tosi tarkasti.
No tuota... miksi ne eros jos nainen oli niin täydellinen? Jättikö nainen miehesi? Eikös se silloin ole "petturirotta" ku jätti miehen? :D
Miksi olette yhdessä, jos elämänarvonne ovat niin erilaiset? Jos miehesi naisihanne on täydellinen, uskovainen, kirkossa kävijä, kaunis, raitis, niin miksi on muodostanut suhteen epätäydellinen, kirkossakäymättömän ruman ateistin kanssa, joka on vielä juomarin kanssa?
Ja miksi sinä olet muodostanut suhteen miehen kanssa, jonka kanssa se ei tule onnistumaan?
Nainen petti miestäni ja tämä on edelleen haavoilla tapahtuneesta, vaikka on kulunut jo vuosia. Aika on vaan kullannut muistot ja hän on antanut kaiken pahan anteeksi ja ovat ystäviä.
Nainen petti miestäni ja tämä on edelleen haavoilla tapahtuneesta, vaikka on kulunut jo vuosia. Aika on vaan kullannut muistot ja hän on antanut kaiken pahan anteeksi ja ovat ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:56"]
Miehen vanhemmat eivät tiedä pettämisestä, vaan näkevät tämän naisen virheettömänä. Itse koen huonoa omaatuntoa, kun elintapojani vertaa mies häneen, vaikka itse olen siinä tärkeimmässä asiassa mielestäni eksäänsä parempi. -En petä missään tilanteessa. Mutta asetelma pistää vihaksi, kun appivanhemmat näkevät vain tämän eksän uskovaisuuden ja itse olen kirkkoon kuulumaton.
[/quote]
No, kysypä heiltä sitten joskus, että miksi täydellinen pari erosi?