Lue keskustelun säännöt.
Käytkö koskaan huvin vuoksi kaupassa ostamassa jotain koska ei ole muutakaan tekemistä?
08.11.2020 |
Minä käyn useinkin jos ei muuten tule käytyä ihmisten ilmoilla ja ostan huvin vuoksi varastoon vaikka hammastahnaa, tiskiainetta tms. Samalla vähän pääsee tuulettumaan ja näkee erilaisia ihmisiä.
Onko säälittävää?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä käyn kaupassa mahdollisimman keskitysti parhaassa tapauksessa kaksi kertaa viikossa ja ostan samalla useamman päivän ruuat, juomat ja muuta tarvittavaa kuten shampoota ja pesuaineita. Minusta on mukava että kotona on lähtökohtaisesti hyvät varastot ja laaja valikoima peruselintarvikkeita, sillä teen mielelläni kotona ruokaa. Jos minun tekee lauantai-iltana mieli vaikkapa Coca Cola Zeroa tai Aino-jäätelöä, minulla ei ole mitään pakko syödä tai juoda jääkaappia ja pakastinta heti tyhjäksi vain sen takia siellä on monenlaista ruokaa.
On vain huonoa suunnittelua, jos ruokakauppaan pitää lähteä jonkun pikkujutun takia. Pyrin yleensäkin ostamaan ruuat mahdollisimman kaukana olevalla parasta ennen päivämäärällä, jotta se ei pelkästään ohjaisi sitä mitä aion syödä lähipäivinä.