Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yhteistä sinulla on ystäviesi kanssa?

Vierailija
28.02.2014 |

Kiinnostuksen kohteita, luonteenpiirteitä vai mikä yhdistää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrällisesti valtaosa mun ystävistä on opiskeluajoilta, meitä yhdistää tietty ne opinnot, mutta myöskin samantyylinen elämäntilanne. Ensin opiskeltiin, tehtiin uraa ja reissattiin, sitten perhe ja lapsia. Sitten yhteisiä kiinnostuksen kohteita on pysynyt vuosien aikana. Musiikki, konsertit ja teatteri.

Toinen joukko ystäviä on löytynyt vertaistukiryhmän kautta.

Kolmas ryhmä, jos ei nyt ystäviä, niin ainakin kavereita on naapureista ja äitikavereista.

On mulla muutama lapsuudenystäväkin säilynyt.

Vierailija
2/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ystäväni olen tuntenut jo niin pitkään, että ollaan ikäänkuin "kasvettu yhteen". Toisen seurassa vaan voi olla täysin oma itsensä ja näyttää kaikki tunteet ilman, että tarvitsee miettiä mitä toinen ajattelee. Nuorena oltiin vissiin jollakin tapaa niin samalla aaltopituudella, vaikka loppuviimeksi meillä on hyvin erilaiset kiinnostuksen kohteet ja luonteet.

Uudempien ystävien kanssa taas yhdistää joko työpaikka ja samanlaiset kiinnostuksenkohteet.

Vierailija
4/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samalla aallonpituudella, samanlainen huumorintaju, viihdytään samanlaisten asioiden parissa, suhtautuminen ystävyyteen... Merkittävin osa luonteesta on samankaltainen. On myös eroja, muttei ystävyyteen vaikuttavia.

Vierailija
5/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, koulutus, monet kiinnostuksenkohteet ja arvot, yhteiskuntaluokka, huumorintaju.

Vierailija
6/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, koulutus, monet kiinnostuksenkohteet ja arvot, yhteiskuntaluokka, huumorintaju.

Vierailija
7/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aaltopituus. Minä olen introvertti, paras kaveri extrovertti. Palikka ja neliön muotoinen lovi, sovitaan yhteen vaik vastakohtia ollaan :)

Toinen sydänystävä, me ollaan oltu toistemme tukina sekä ylä- että alamäissä. Hän tukee mua, minä tuen häntä. Todella isot surut ja onnet jaettu

Muita kavereita yhdistää harrastus/ työ/ mammaus/ kaveripiirit/ huumori/ intressit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan