Katso pimeässä huoneessa, kynttilän valossa, itseäsi herkeämättä silmiin peilin kautta. Mitä näet?
Kommentit (40)
Se mitä näet kertoo sen missä olet henkisen kasvun tielläsi.
Näen parhaan kaverini, oman elämäni sankarin.
HUI! Näin peilissä naisen, jonka silmät muuttuivat mustiksi ja huoneessani rupesivat verhot palamaan. Nyt valot räpsyvät ja talosta kuuluu omituisia ääniä. Pääsikö paholainen maailmaamme?
Tuolla tavalla vaan houkuttelee pahoja henkiä paikalle
Itseasiassa tässä palaa kynttilä ja peili on lähellä, låhempi katsomaan ja kommentoimsaan. Hetki!
Näin muinaisen sivilisaation ja Jumalan perheen uudelleen syntyneen ihmisen kasvot.
Älkää kokeilko, siitä sekoaa! Tai ne ketkä oikeesti ei seonneet ni kertokaa. Itse en uskalla.
Kasvot vääristyy hirviömäisiksi tai muuten vain oudoiksi, kun katsoo tarpeeksi kauan. Ihan normaali ilmiö. Aivot alkaa temppuilla.
Lopulta peilikuva voi jopa kadota kokonaan. Joku väitti, että tuon jälkeen pystyy liikkumaan "näkymättömänä" jonkin aikaa ihmisten keskuudessa eli niin, etteivät muut kiinnitä huomiota. En ole itse kokeillut, olen jo nyt aika näkymätön arjessani.
Joo eikä siihen kynttilänvaloa tarvita, joku hämärä valonkajo vaikka ovenraosta. Kasvot muuttuvat, vanhenevat jne. Se on mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kokeilko, siitä sekoaa! Tai ne ketkä oikeesti ei seonneet ni kertokaa. Itse en uskalla.
Jos olet valmis kohtaamaan todellisen itsesi, et sekoa.
Ap koettaa saada meidät kaikki kutsumaan demoneja :D
Tein tuota penskana kaverin kanssa ja saatiin pas""kahalvaus kun naama muuttui demoniseksi. Ei kiitos enää, ei vaikka tiedänkin sen olevan illuusio.