Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nurmikonleikkuu mielletään miesten työksi?

Vierailija
28.02.2014 |

Mun isä oli varastomies, mutta myös sivutoiminen kerrostalon talkkari aikaan ennen huoltoyhtiöiden esiinmarssia. Minä leikkasin isän puolesta tosi usein kerrostalon ison nurmikon joskus 11-vuotiaana ja olin hento pienikokoinen tyttö. Halusin itse. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä se vois olla akkojen homma mun puolesta. Nurmikon kun leikkais vielä sellasella työnnettävällä koneella ni ei tuo persekkää pääsis nii levenemään.

Vierailija
2/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaako ap yhä nurmikoita??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkaan pienen rivitalon takapihan nurmikon, työnnettävällä leikkurilla, mulla onkin hyvä lihaskunto.

Vierailija
4/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta tekemistä niillä sitten olisi kesällä? Kyllä se meilläkin on miehen homma. Mun hommia on sitten kukka- ja kasvimaitten hoito, rikkaruohojen nyppimiset, lannoitukset, kastelutkin suurimmaksi osaksi.

Vierailija
5/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siihen liittyy pärisevä laite. Miehet tykkää tehdä asioita, joihin liittyy pärisevä laite.

Vierailija
6/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hehtaarin nurmikon leikkuu jykevärakenteisella työnnettävällä leikkurilla mikään ihan hienohelmojen homma ole.

Vierailija
7/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorikäyttöisellä on miesten työ, mekaanisia, paljon raskaampia pelejä työntävät usein naiset.

Vierailija
8/8 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:37"]

Leikkaako ap yhä nurmikoita??

[/quote]

Anoppilassa leikkasin, mutta mummula on nyt myyty. Itse asutaan kerrostalossa. Lapsuudenkotini on okt-talo ja sen on veljelläni, hän leikkaa itse, koska tarvitsee liikuntaa. Mulla ei ole nurmikoita mitä leikata, haluaisin kyllä. Se on kivaa.