Mitä söisin vielä tänään (laihdutus menossa)
Eli tänään oon syöntt maitorahkan ja isohkon salaatin fetalla, vihersalaatilla ja pienillä lihapullilla. Muuta en. Liikuntaa ei juuri tule. Tiedossa laiskotteluilta ja tekis mieli syödä jotai hyvää mutta terveellistä (eka herkuttelupäivä vasta viikon päästä). Ehdota:)!!
Kommentit (5)
Tomaattikeitto on hyvää ja vähäkalorista!
Dieetillä minäkin ja minulle "hyvää" on hedelmät, vaikka ne kiellettyjä onkin.
Juo paljon vettä, se täyttää.
En tajua tuollaista "laihduttamista". Paljonko on kiloja karistettavana? Jos sulla on nyt ihan päinvastainen ruokavalio kuin "normaalisti" niin lisäisin ainakin yhden ruuan ja 1-2 välipalaa, kolmaskin välipala voisi olla hyvä.
Tällä hetkellä sä tarttet lisää vielä päivittäiseen valioosi: kuituja, maitotuotteita ja rasvaa, mieluiten kasviksista. Jos on vaikeaa keksiä mitä söisi niin kasviksia vaikka uuniin/grilliin/höyrytät niitä. Kanaa ja kalaa voisi syödä.
Pähkinät ja pavut on hyviä mutta niissä on paljon energiaa, olen kuullut miehestä joka eli viikon niiden voimin eksyneenä erämaalla.. ;)
Eli ei montaa desiä kerralla pähkinöitä.
Smoothiet ja muut on jees, mausta itse niin tiedät paljonko menee sokeria.
Joo mä tiiän paljon tarviin kaloreita ja paljon pitää syödä ym tiiän et puuttuu kaikkee noita ja yleensä syönkin tarpeeksi. Koitan syyä siinä 1200-1400kcal päiväs.
Noh, mäkin laihdutan ja illalla en syö mitään mutta juon kuohuviiniä :)
Mun viikonloppu ja mun herkut!