Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei ottais rakastajaa 1000e/pano periaatteella?

Vierailija
28.02.2014 |

HÄH?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/29 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ottais.

Ei riipu ulkonäöstä.

Sen verran voisin periaatteistani luopua, et jos 10 miljoonaa

joku tarjoais kertalaakista, ni voisin suostua.

En sitten tiedä, että tulisko siitä silti paska fiilis.

Mut toihan on täyttä utopiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaiken pitäisi olla myytävänä? Money talks ihan joka asiassa nykyään. Niinkö? Se on sitä ihan parastako? 

Ehkä sellainen nainen, joka jo on tai tavoittelee aitoa onnellisuutta ja tyytyväisyyttä, jota vastaan seksi kauppatavarana sotii? Koska siinähän menettää tavallaan oman vapautensa. Toinen maksaa siitä, että... jos naiselle se oma seksuaalisuus merkitsee jotain, niin sanoisin, että ei sitä asiaa vain halua antaa rahasta. Se sotii kaikkea sitä vastaan, mitä seksuaalisuus varsinaisesti ihmiselle merkitsee. 

Mutta ymmärrän kyllä, että ei kaikilla läheskään (eikä minullakaan) ole sellaista seksuaalisuutta, jota nyt ei voisi kaupankin antaa, annanhan ilmaiseksikin, mutta en vain halua lähteä sille tielle, näen, että se on minulle ehdottomasti huonompi, kuin nykyinen. Juuri edellä mainitsemistani tavoitteista johtuen. Mieluummin tavoittelen aitoa onnea, vaikken sitä edes saavuttaisikaan, kuin luovutan rahasta sen tavoittelun. Ja minulle aito onni EI merkitse tonnia kerran viikossa enempää kukkarossa (ja missä sadussa sellainen tonni edes tulisi? Ilman jonkun tasoisia ongelmia? Olen realisti myös.)

Vierailija
24/29 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle se oma seksuaalisuus on tärkempää kuin raha. En kaupallista seksuaalisuuttani mistään hinnasta. Ja huom, maksullisilla naisilla ei ole rakastajia vaan asiakkaita. Mulle seksi ei ole vain miehen tyydyttämistä ;)

Vierailija
25/29 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään kunnioittava

Vierailija
26/29 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mä vaikka maksaisin rakastajalleni tonnin kerrasta jos saisin hänet lähelleni aina kun haluan.... Elämä vaan ei anna myöten...

Vierailija
27/29 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vielä tonnista.

Mutta ollaan miehen kanssa naurettu, että jos joku miljoonan tai enemmän mun kanssa panemisesta maksais, ni tasan menisin ja panisin, sen verran hyvää tollanen raha tekisi meidän taloudelliselle tilanteelle :-D

Vierailija
28/29 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:58"]

Sen verran voisin periaatteistani luopua, et jos 10 miljoonaa

joku tarjoais kertalaakista, ni voisin suostua.

[/quote]

http://gifwall.net/gif/gw-EvE6e.gif

Vierailija
29/29 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muovitissejä, joten en tunne itseäni niin kaupalliseksi että lähtisin myymään. En kyllä keksi yhtään hyvää syytä miksi muovitissit ottaisin.

Nuorempana olisin voinut seksiä ostaa joltain osaavalta ja riittävän miellyttävältä mieheltä. Ei sellaisten kanssa voi panna, jotka tulevat surusilmäisinä sopertamaan 'susta ei sitten varmaan koskaan tule mun tyttöystävää'.