Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asko BB-sohvan istuintyynyt liusuvat paikaltaan? Muut sohvat?

Vierailija
28.02.2014 |

Meillä on nyt ollut puoli vuotta Askon BB-sohva, kun siinä istuu istuintyynyt alkaa vetäytymään pois paikaltaan ja selkänoja uppoutuu.. Onko kellään muilla ollut tällaisia ongelmia, miten istuintyynyt saisi pysymään nätisti paikallaan? Vinkkejä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma saman sohvan kanssa. Ostin Ikeasta liukuestematon. Autto ehkä vähän, mutta ongelma on edelleen. :(

Vierailija
2/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös sama ongelma, harmittaa! :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan sama meillä! Paitse Stemman sohva, mutta irtotyynyillä ja joudun jatkuvasti kohentelemaan niitä paikalleen kun häiritsee että ovat huonosti ja valuneita. Pitääpä jotain verkkoa hankkia alle, kiitos!!

Vierailija
4/10 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla. Ilmeisesti kukaan ei ole reklamoinut kun asiaa ihmetellään askossakin. Vien valitusta eteenpäin, olen erittäin tyytymätön tuotteeseen. 

Vierailija
5/10 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sohva, sama ongelma. Pari vuotta ollu tää ja tekis mieli ostaa uus sohva...

Vierailija
6/10 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa sellaista liukuestehuopaa mikä on tosi "tahmeaa", se vois toimia. 

Vierailija
7/10 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans sama sohva ja ärsyttää kans et saa koko ajan olla nykimässä niitä tyynyjä paikoilleen. Liukuestemattoa olen ajatellut hommata, en ole vielä ehtinyt...

Vierailija
8/10 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellaisia saa?:) 

Vierailija
9/10 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vois kokeille sinne tyynyjen alle semmosta liukuestettä. Meillä yhdestä Ikean tuolista luistaa tyyny ja siellä liekuesteverkko alla. Verkkoa vielä tehokkaampi on semmoinen "kumimainen" - oisko silikoninen - joustava matto, se on vielä nihkeämpi.

Vierailija
10/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tarranauhat. Johan pysyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi