Asko BB-sohvan istuintyynyt liusuvat paikaltaan? Muut sohvat?
Meillä on nyt ollut puoli vuotta Askon BB-sohva, kun siinä istuu istuintyynyt alkaa vetäytymään pois paikaltaan ja selkänoja uppoutuu.. Onko kellään muilla ollut tällaisia ongelmia, miten istuintyynyt saisi pysymään nätisti paikallaan? Vinkkejä?
Kommentit (10)
Meillä myös sama ongelma, harmittaa! :/
Siis ihan sama meillä! Paitse Stemman sohva, mutta irtotyynyillä ja joudun jatkuvasti kohentelemaan niitä paikalleen kun häiritsee että ovat huonosti ja valuneita. Pitääpä jotain verkkoa hankkia alle, kiitos!!
Sama ongelma minulla. Ilmeisesti kukaan ei ole reklamoinut kun asiaa ihmetellään askossakin. Vien valitusta eteenpäin, olen erittäin tyytymätön tuotteeseen.
Sama sohva, sama ongelma. Pari vuotta ollu tää ja tekis mieli ostaa uus sohva...
Ikeasta saa sellaista liukuestehuopaa mikä on tosi "tahmeaa", se vois toimia.
Meillä kans sama sohva ja ärsyttää kans et saa koko ajan olla nykimässä niitä tyynyjä paikoilleen. Liukuestemattoa olen ajatellut hommata, en ole vielä ehtinyt...
Ainakin vois kokeille sinne tyynyjen alle semmosta liukuestettä. Meillä yhdestä Ikean tuolista luistaa tyyny ja siellä liekuesteverkko alla. Verkkoa vielä tehokkaampi on semmoinen "kumimainen" - oisko silikoninen - joustava matto, se on vielä nihkeämpi.
Laittakaa tarranauhat. Johan pysyy!
Meillä sama ongelma saman sohvan kanssa. Ostin Ikeasta liukuestematon. Autto ehkä vähän, mutta ongelma on edelleen. :(