Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin omakotitalon ja aion asua siinä yksin, voi vttu sitä kyselyä ja uteluita mitä sukulaisilta tulee

Vierailija
08.11.2020 |

Noh onkos jo vaimo raskaana? Milloinkas tulee perheenlisäystä? Onkos häät jo tiedossa? Voi vttu suoraan sanottuna. Olen hyväpalkkainen kouluttautunut diplomi-insinööri ja aion asua tuossa talossani yksin. Suutuin suorastaan näistä kyselyistä. Sanoinkin näille, ettei tämä ole enää sellaista kuin 70-luvulla, jolloin huolittiin vain joku ja toivottiin, ettei ole kovin paljoa viinaa ja väkivaltaa mukana. Nykyään samanikäisistä tai nuoremmista naisista pitää kilpailla verisesti muiden miesten kanssa, koska tasa-arvo ja naisetkin saavat valita.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen omasta pienestä torpasta ja koirasta.

N47

Vierailija
22/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään samanikäisistä tai nuoremmista naisista pitää kilpailla verisesti muiden miesten kanssa, koska tasa-arvo ja naisetkin saavat valita."

Mikä vika vanhemmissa naisissa? Aika loukkaava tämä sun kommenttis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nykyään samanikäisistä tai nuoremmista naisista pitää kilpailla verisesti muiden miesten kanssa, koska tasa-arvo ja naisetkin saavat valita."

Eiköhän alle 40-vuotias mies halua hedelmällisen naisen eikä mummelia. 

ap

Vierailija
24/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on siis vaimo jos raskaudesta kysellään ja aiot muuttaa yksin asumaan - ero tulossa.

Ei ole vaimoa, mutta ilmeisesti vanhemmat ihmiset ei sulata ajatusta, että joku itsekän mies asuu omakotitalossa yksin. Itse en vain käsitä millään, miksi vanhemmat ihmiset eivät tajua sitä, että maailma aika ja tavat muuttuvat. 

ap

Itse kai siitä ensin olet toitottanut, jotta turhaan enää ihmettelet jos on nostettu tapetille.

Vierailija
25/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viera2ilija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on siis vaimo jos raskaudesta kysellään ja aiot muuttaa yksin asumaan - ero tulossa.

Ei ole vaimoa, mutta ilmeisesti vanhemmat ihmiset ei sulata ajatusta, että joku itsekän mies asuu omakotitalossa yksin. Itse en vain käsitä millään, miksi vanhemmat ihmiset eivät tajua sitä, että maailma aika ja tavat muuttuvat. 

ap

Ota kohteliaisuutena, että luulevat että sinutkin voisi joku kelpuuttaa.

Vierailija
26/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista on ihan turha havitella jos ei pysty itse edes taloa rakentamaan. 

Naiset pitävät tekijämiehistä. Ensisijainen on mies joka pystyy itse rakentamaan talon, toissijainen vasta mies joka pystyy ostamaan muiden rakentaman talon. Taloton on pahnanpohjilla. 

Voi luoja mitä skeidaa! Terv. Hyväpalkkainen nainen

Niin? Sinullako sitten on hintelä, kömpelö, ujo ja aikaansaamaton mies? Ihan hienoa jos noin, sillä monet meistä ovat tuollaisia. Yleensä vain kaltaisemme ovat ilman naisseuraa. 

Ei ole hienoa jos nainen tai mies huomaa pariutuneensa aikaansaamattoman ihmisen kanssa! Suurin osa aikaansaamattomista voi syyttää vain itseään jos elämässään on puutteita, esimerkiksi parisuhteen kokoinen aukko. Juuri tuollainen aikaansaamaton varmaan näkeekin naisen saamisen "verisenä taisteluna".

Vierailija
27/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierwailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saathan sinä haluta vaikka kuuta taivaalta.

Vierailija
28/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaavaahan tuo, mutta minusta tuossa ap:n lauseessa vielä uskomattomampi törkeydessään on "koska tasa-arvo ja naisetkin saavat valita.".

Vierailija
29/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ajattelee näin, ei voi olla henkiseltä puoleltaan muuta kuin kauhea. Miten yksi lause voikaan sisältää noin paljon karmeutta.

Ja sitten ihmettelette kun ette kelpaa...

Sen verran olen samaa mieltä, että kilpailu naisista on kyllä kovaa.

M38

Vierailija
30/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ajattelee näin, ei voi olla henkiseltä puoleltaan muuta kuin kauhea. Miten yksi lause voikaan sisältää noin paljon karmeutta.

Ja sitten ihmettelette kun ette kelpaa...

Sen verran olen samaa mieltä, että kilpailu naisista on kyllä kovaa.

M38

On, mutta sukupolvien välinen kuiluhan tämä on. Nuorilla on niin erilainen elämänkuva  kuin vanhemmalla polvella. Ihan kaikesta. Koulutuksesta yms alkaen. 

Vierailija
31/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on outoja sukulaisia. Ostin itse omakotitalon, eikä kukaan ole udellut mitään.  

N45

Vierailija
33/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko 40 v nainen muka mummeli?

Vierailija
34/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saavat.

Äitini tyytyi dilpoomiinsenjööriin.

Vierailija
35/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko 40 v nainen muka mummeli?

On palstapaapan mielestä. :D

Vierailija
36/36 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua ainakaan kiinnosta mikään autoja rassaava kätevä talonrakentaja junttieinari. Mieheni on älykäs ja teoreettinen jonka kanssa voimme pohtia ummet lammet, ei haittaa pätkääkään ettei ole pierevä talonrakentaja haalareissaan. Pätäkkää löytyy meiltä molemmilta ostaa valmiina tai rakennuttaa sellainen talo joka miellyttää.