Te yh:t, joilla lapsia neljän eri miehen kanssa, miten vietätte lasten kanssa isänpäivää?
Kommentit (9)
Tänään oli Ylellä isä, jolla oli lapsia neljän eri naisen kanssa!
Jotenkin onhan tuo paljon arvostetumpaa kuin jos naisella olisi neljän miehen kanssa lapsia. Ei tule lainkaan sellaisia pahoja viboja.
Kaikki olleet omalla isällään viikonlopun ja minä etsinyt viidennelle isää ja lupaavalta näyttää. Koko viikonloppu painoin paljaalla muutaman ehdokkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin onhan tuo paljon arvostetumpaa kuin jos naisella olisi neljän miehen kanssa lapsia. Ei tule lainkaan sellaisia pahoja viboja.
On tietenkin eri asia. Koska naiset saavat miehiä helposti, mutta miesten on vaikea saada naisia. Kaikkea vaikeasti saavutettavaa arvostetaan yleensäkin.
Jos nainen menettäisi elämänhallintansa ja haluaisi paritella neljän eri miehen kanssa niin siihen ei naisella kuin naisella menisi vuorokautta pidempään. Tietysti lapsia ei näin nopeasti saa aikaan.
Mutta jokainen mies voi kokeilla hommata neljä naista tässä näin. Palataan 90% miesten kohdalla asiaan seuraavassa elämässä.
11-12 esikoiseen isä. 13-14 toiseksi vanhin. 15-16 toiseksi nuorimmaisen isä. 17-18 kuopuksen iskä. Ilta on sitten omistettu nyksälle.
Ei ole kuin kolmen kanssa lapsia mutta lapset ovat kaikki viikonlopun isillään. Olisin toki minäkin halunnut lapset yhden miehen kanssa mutta asiat eivät vaan aina mene niinkuin haluaa. Lapsiluku on mulla niinkuin miehilläkin kuitenkin mieluinen ja kaikki yhdessä sovittu ja yhdessä tehty pidemmällä aikavälillä. Ollaan ihan omistusasujia ja hyvätuloisiakin eli ei yhteiskunnan tukien vuoksi tehtyjä eikä olla niitä käytettykään. Perheenperustamisikäisiä miehiä muuten on aika paljon enemmän kuin saman ikäluokan naisia joten naisten pitäisi tehdä enemmänkin lapsia esim. kahden miehen kanssa. N52.
Vierailija kirjoitti:
Tiedä sitten kuinka paljon arvostettavampaa tuo on. Lisääntyminen on miehille helpompaa kuin naisille. Nainen voi saada yhden lapsen vuodessa. Mies voi teoriassa saada vaikka 365 lasta vuodessa. Ja silti vastuu ehkäisystä sysätään naisille.
Ei olla missään yhteyksissä kenenkään isän kanssa niin käydään mun vanhempien luona viemässä papalle kortit.
Minkä hemmetin takia on pakko lisääntyä monen eri kumppanin kanssa?
Lapset menee isilleen ja minä jään kotiin tekemään viidettä. Sukunimestä ne sitte erottaa kuka on kenenkin.