Minulla on vaan Prismasta ostettuja vaatteita
Tajusin juuri, kun tein talveksi inventaarion. Kenkiä on yhteensä viidet ja takkeja talveksi kolme. Rintaliivejäkään ei ole kuin neljät. Kuitenkin pärjään aivan hyvin taloudellisesti ja olen onnellisesti parisuhteessa. Ikää on 28, koen olevani ikäisekseni aika eriskummallinen, kun ei ole merkkivaatteita ja kymmeniä kenkiä. Muita kohtalotovereita?
Kommentit (11)
Enintään tunnettuja urheilubrändejä ostan Prismasta ja alusvaatteita.
Ei tuo kuulosta minusta mitenkään omituiselta. Eikö Prismassa nykyään lle ihan hyvälaatuisiakin vaatteita ja nuo määrät ovat minusta ihan tavalliset.
Olen bisnesnainen (ylempää keskijohtoa isossa firmassa) ja mulla on myös iso osa vaatteista primasta! Mutta siellä on naisten puolella hyvä ”merkki” London fog, jossa paljon sellaista vusiness casual toimistovaatetta.
Sen sijaan lastenvaatteet ja miestenvaatteet on prismassa huonolaatuisia ja rumia mielestäni. London fogille on esim kasmirvilla-, merino, ja silkkituotteita, niitä kehtaa käyttää.
Mulla Tokmannilta , joskus laitan ässän eteen : D D
Ap on varakas, marketti vaatteet on kalliita
Siis marketithan myyvät nykyään aivan laadukkaita vaatteita. Monet merkit ovat tajunneet, että kannattaa olla läsnä siellä, missä ihmisvirrat kulkevat eli juuri suurissa marketeissa. Myös minä ostan Prismasta ja Tokmannilta jne. vaatteita ja kenkiä. Esim. Tokmanni myy Polan vaatteita. Niissä on monia kivoja, esim. mustat kapeat housut. Olen katsonut pääministerimme esiintymisiä ja aivan kuin hänelle olisi ollut jalassaan juuri nuo housut, mutta varmaa se ei tietenkään ole.
Minulla tulot n 60 000 vuodessa ja jotain zalandosta muut prismasta.
Mulla on vain yksi puku. Nimittäin kuivapuku.
Se on niin helppoa.
Voin ostaa maidon ja kengät samalla reissulla.
Mulla on vain kirpparivaatteita.