Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi mielestäsi maailman komein?

Vierailija
28.02.2014 |

Eli siis, onko oma miehesi mielestäsi maailman komein mies?

Tuli vain mieleen kun olen saanut kuulla vihjailua muutamilta "kavereilta/tutuilta", että he eivät pidä mieheni ulkonäöstä tai että he sanovat minun "saavan paremmankin/olisi sinulle muitakin ottajia"

Itseäni tuo ihmetyttää ja vähän loukkaakin.

Minun silmissäni oma mieheni on kertakaikkiaan maailman komein ja ihanin, voin rehellisesti käsi sydämellä sanoa näin.

Luulen, että kun rakkaus astui mukaan kuvioihin, niin näen mieheni aina täydellisenä ja rakastettavana ihmisenä :) Miten teillä muilla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaverit kuulostaa aika vajailta.

Kiva että itse tykkäät miehestäsi :)

Vierailija
2/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan moukkamaista arvostella toisen kumppanin ulkonäköä. Mun silmissä oma mieheni on tietenkin maailman komein. Komistunut vain vuosien ja rakkauden myötä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "maailman komein" -jutut kuuluvat mielestäni sinne teini-ikään. Mitä väliä silä on mitä tuttusi/kaverisi ajattelevat? Muodosta itse omat mielipteesi ja elä niiden mukaan.

Vierailija
4/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maailman komein. Komea kylläkin, ja mulle maailman rakkain <3 En vaihtaisi <3

Vierailija
5/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, riittää kun kirjoittaa googleen vaikka handsome man niin kyllä siellä on monta komeampaa/parempi vartaloista---> https://www.google.com/search?q=handsome+man&rls=com.microsoft:fi-FI:IE-ContextMenu&rlz=1I7SAVT_fiFI553&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cwUQU77YOuO64ASn34HQDw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1600&bih=783#imgdii=_

Vierailija
6/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 05:44"]

No ei ole, riittää kun kirjoittaa googleen vaikka handsome man niin kyllä siellä on monta komeampaa/parempi vartaloista---> https://www.google.com/search?q=handsome+man&rls=com.microsoft:fi-FI:IE-ContextMenu&rlz=1I7SAVT_fiFI553&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cwUQU77YOuO64ASn34HQDw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1600&bih=783#imgdii=_

[/quote]

Mä voin rehellisesti sanoo etten osaa nähä noita niin komeina :/ muokkausohjelmat ja liian treenatut kropat. Oma laiheliini pörröparta on ihana <3

Vierailija
7/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole maailman komein mutta oikein hyvännäköinen silti :) 

Vierailija
8/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 06:17"]

Mä voin rehellisesti sanoo etten osaa nähä noita niin komeina :/ muokkausohjelmat ja liian treenatut kropat. Oma laiheliini pörröparta on ihana <3

[/quote]

Makuasioita, minun mielestä treenattu sopivasti (pikkusen) lihaksikas sixpack vartalo on se paras mitä miehellä voi olla. Bodarit ja liian lihaksikkaat on yök kyllä.

Vierailija
9/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maailman komein eikä tarvitse ollakaan.

Vierailija
10/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole komein, mutta ehdottomasti ihanin <3

Vierailija
11/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa maailman komein on, mutta paremmannäköinen kuin yksikään kavereitteni miehistä (minun mielestäni). Joskin myönnän, että arvostan klassista mieskomeutta. Tällä tarkoitan tietynlaisia kasvonpiirteitä, mallia ja yleistä tyyliä. Sellaista arkkityyppiä, jonka ei tarvitse olla täydellinen tai maailman komein. Vaan riittävän komea. Kaverit pitävät tyylillisesti niin erilaisista miehistä, että vertailu on todella vaikeaa.

Vähän tämän oloinen mies (vaikka mielestäni kasvoiltaan komeampi)

http://i.models.com/fashionweek/shows/SS09MichaelKors/IMG_3186.sized.jpg

Mutta todella hyvä, että kaverini eivät ole tajunneet, kuinka komea mieheni on. Vaikka tuntemattomat naiset todella törkeästi tunkeilevat hänen läheisyyteen jopa silmieni alla.

Kavereiden miehissä on sitten paljon niitä hipstereitä, pitkätukkia ja Ville Haapasalon näköisiä miehiä, jotka heidän silmissään ovat maailman komeimpia.

Vierailija
12/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteks vähän vajaita!? Mä en todellakaan ole mikään komea tuskin edes vaimoni mielestä. Ennemminkin ruma paviaani, mutta kulli on hyvän kokonen ja olen niin vahva, että voisin panna halutessani teidän "neitejänne" perseeseen eivätkä he voisi sitä kuuna päivänä estää. En kuitenkaan ole homo, en tykkää kenenkään hanurien repimisestä, mutta en välitä myöskään siitä mitä naiset musta ajattelevat. Nään sen teidän ilmeistä, osa tykkää ja osa ei. Vaimoani en ole pakottanut tykkäämään, mutta siinä tuo on rinnallani pysynyt sellaiset 30 vuotta. Sinä aikana moni komeampi ja kauniimpi pariskunta on laittanut lusikkansa jakoon, ni enpä tiedän mitä sillä miehen komeudella on väliä? Mun vaimoni sensijaan on maailman kaunein, seksikkäin ja hauskin ihminen, mutta toki välillä ihan täys mulkku.

Vierailija
13/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 07:08"]

Ootteks vähän vajaita!? Mä en todellakaan ole mikään komea tuskin edes vaimoni mielestä. Ennemminkin ruma paviaani, mutta kulli on hyvän kokonen ja olen niin vahva, että voisin panna halutessani teidän "neitejänne" perseeseen eivätkä he voisi sitä kuuna päivänä estää. En kuitenkaan ole homo, en tykkää kenenkään hanurien repimisestä, mutta en välitä myöskään siitä mitä naiset musta ajattelevat. Nään sen teidän ilmeistä, osa tykkää ja osa ei. Vaimoani en ole pakottanut tykkäämään, mutta siinä tuo on rinnallani pysynyt sellaiset 30 vuotta. Sinä aikana moni komeampi ja kauniimpi pariskunta on laittanut lusikkansa jakoon, ni enpä tiedän mitä sillä miehen komeudella on väliä? Mun vaimoni sensijaan on maailman kaunein, seksikkäin ja hauskin ihminen, mutta toki välillä ihan täys mulkku.

[/quote]

Jotain tuollaista näkyy siis peilistä, ihan hyvin tuokin kaveri on elämässään eteenpäin pääsyt, vaikkei varmaankaan ole monenkaan naisen mieleen:

https://www.google.fi/search?q=jason+statham&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TRsQU_LrE-zW4ATL1YGQCg&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=640&bih=327

Vierailija
14/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieheni ei tosiaan ole komein koskaan tapaamani mies, mutta ihan ok:n näköinen. Nuo kaveriesi kommentit voisivat hyvin sopia minuunkin, olen näyttävä nainen ja ihmiset joskus ihmettelee, että miten ihmeessä mieheni on onnistunut saamaan minut. Ulkonäkö on mielestäni kuitenkin ihan sivu seikka ja komeakin mies on äkkiä aika nolla minun silmissäni, jos esim. korvien välistä ei löydy mitään tai käytöstavat ihan hakusessa.

Vierailija
15/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on silmissäni maailman komein ja vielä luonteeltaankin ihana. Tuttavanikin kyllä sanovat häntä komeaksi.

Vierailija
16/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mun silmissä maailman komein ja mulle maailman rakkain<3 mun oma alfauros!

Vierailija
17/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole komein, enkä minä kaunein, joten hyvin sovitaan yhteen. En minä miestäni ulkonäön takia ottanut, eikä hän minua. Jos se olisi ulkonäöstä kiinni, olisi ihan sama vaikka menisi nuken kanssa naimisiin.

Vierailija
18/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole komein.

Vierailija
19/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole komein.

Vierailija
20/22 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mieheni ei ole minusta kovin viehättävän näköinen. Ei kyllä vastenmielinenkään. En ollut häneen kovin rakastunut koskaan. Siinäkö syy :/ Hän on hyvä ihminen, se sai riittää minulle. Parempi valinta kuitenkin kuin joku narsisti vaikkapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi