Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onnellinen uudessa kodissa :)

Vierailija
27.02.2014 |

Olen asunut uudessa kodissani nyt muutaman viikon enkä muista olleeni onnellisempi aikoihin :) täällä on niin paljon parempi tunnelma eikä ahdista samoin kuin entisessä talossa joka ei ollut yhtä viihtyisä. Uskooko täällä kukaan ns hyviin ja pahoihin henkiin? Voi kunpa olisin muuttanut aikaisemmin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon siihen, että taloissa ja asunnoissa on jonkinlainen feng shui, tai miksi sitä sitten haluaakin kutsua. Muista edellisistä kodeistani päällimmäisenä aika erikoisia asioita: yhdestä rivarikämpästä muistan parhaiten hyttyset, joita tuli takaovesta sisään aina kun oven avasi. Luhtitalosta jäi mieleen vain kuiva ilma ja staattinen sähkö. Pienkerrostalosta taas pimeys, oli kesä tai talvi. Jotenkin nuo muistot lienee yhteydessä myös silloisiin elämäntilanteisiin.

Vierailija
2/5 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kotini oli hämärä 'loukku' ihan tilava mutta jotenkin tunkkainen. Tiedän siellä asuneen paljon laitapuolen kulkijoita ennen minua, vaikuttaako tämä asunnon karmaan? Nykyinen koti on valoisampi ja frehimpi, herään hymyillen aamuun mitä en ole koskaan ennen kokenut :) olen myös energisempi. Kiinnostaisi kuulla muiden tarinoita joiden elämä on muuttunut asunnon myötä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös uskon siihen, että toisissa paikoissa on vaan parempi olla. Mietin sitä itsekin tänään, olen nimittäin muuttamassa ja uusi asunto tuntui heti paremmalta kuin edellinen, jossa ei sinänsä mitään vikaa ole. Eikä se uusikaan mikään luksuslukaali ole, mutta jotenkin kodikkaampi.

Vierailija
4/5 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua! Eikö ole henkeviä ihmisiä paikalla?

Vierailija
5/5 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun kotitalossa toisaalta hyvä olla mutta siellä on synkkää ja raskasta energiaa.

Nyt kun kävin sukulaistalossa, niin yhdessä huoneessa nukkuessani siellä oli jotain erikoista.

Kun herkkänä vaistoan kaikkea.

Huone oli aikaisemmin valtavassa kaaoksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän