Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamokäyntini maksoi 220€

Vierailija
08.11.2020 |

Väri, sävyte, olaplex ja latvojen tasoitus. Hiukset ulottuvat olkapäihin asti.
Onko tuo paljon vain vähän? Tuntuu aika isolta summalta. Entinen kampaajani lopetti ja uusi kampaaja etsinnässä. Olen ehkä saanut tältä edelliseltä tutulta kampaajalta jotain aleja mutta ikinä ei ole maksanut yli 160€.
Mitä teidän kampaamokäynnit maksavat?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy.

Vierailija
2/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla makso 4h värjäysoperaatio ja latvojen tasaus 160e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon se maksoi minullakin, normihinnat.

Vierailija
4/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo paljon. Itse pitkähiuksisena tasoitan omia latvoja vaan, helpolla ja halvalla pääsen. Värjäyskin onnistuu itse tehtynä ihan hyvin.

En vaan voi ymmärtää, miksi kukaan maksaisi tollasia rahoja yhdestä kampaamokerrasta :D 

Vierailija
5/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla makso 4h värjäysoperaatio ja latvojen tasaus 160e

Kuka istuu kampaajalla 4 tuntia!

Vierailija
6/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa. Kampaamokäynnin pitää olla 40-50 e.

Vierailija
7/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, asutko jossain pk-seudulla?

Todella suolainen hinta.

Omat kampaamokäynnit maksaa yleensä n. 100-140e.

Ja jos hinta on lähempänä 150 kuin 100e, niin kampaaja menee kyllä vaihtoon.

Ja tämä hinta siis leikkaus + raidat.

Vierailija
8/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo paljon. Itse pitkähiuksisena tasoitan omia latvoja vaan, helpolla ja halvalla pääsen. Värjäyskin onnistuu itse tehtynä ihan hyvin.

En vaan voi ymmärtää, miksi kukaan maksaisi tollasia rahoja yhdestä kampaamokerrasta :D 

Taidanpa minäkin siirtyä itse leikkaamiseen ja värjäämiseen jos en löydä halvempaa kampaajaa.

Ap

Vierailija
9/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä. Nyt tiedän, kuinka paljon säästän, kun pidän suoraa pitkää tukkaa jota en värjää eikä sitä tarvitse juuri leikelläkään. Joskus pyydän siskoa napsimaan ohentuneet latvat ja itse nyrhin etuhiuksia tarvittaessa lyhemmäksi.

Vierailija
10/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät ja paksut hiukset, mutta isoin kampaamolasku on ollut noin 160 e Espoossa. Se oli mielestäni jo paljon ja vaihdoin kampaamoa, jossa hinnaksi tuli samalla työllä noin 120 e.

Vierailija
11/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus maksaa 15e kampaajalla

4reasons väripaketti *2 maksaa 22e

Oma aika hiusten käsittelyyn maksaa vain vaivan.

Famo untuva palashampoo 11e ja xz niittyvilla hoitsikka 2,5e biotekniikasta hiusnaamio 8e

Hiukset saavat Paljon kehuja ja kampaajaani kysytään usein :D

Hiukset lapaluihin asti

Vierailija
12/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Nyt tiedän, kuinka paljon säästän, kun pidän suoraa pitkää tukkaa jota en värjää eikä sitä tarvitse juuri leikelläkään. Joskus pyydän siskoa napsimaan ohentuneet latvat ja itse nyrhin etuhiuksia tarvittaessa lyhemmäksi.

Nyrhit? Kuulostat joltain metsän peikolta.

Vierailija
13/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen ilmaa tossa hinnassa. Korona vähentäny asiakkaita niin jotkut kynii jäljelle jääneet.

Vierailija
14/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa minäkin siirtyä itse leikkaamiseen ja värjäämiseen jos en löydä halvempaa kampaajaa.

Ap

Ennen koronaa kävin kampaajalla noin 5-6 viikon välein ja aina meni reipas satanen. Kesällä päätimme kampaajani kanssa muuttaa tyylini hieman oman värisemään ja nyt edelliseen kampaajakäyntiini on aikaa 9 viikkoa. Hiukseni ulottuvat lähes vyötärölle.

Vierailija
15/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, asutko jossain pk-seudulla?

Todella suolainen hinta.

Omat kampaamokäynnit maksaa yleensä n. 100-140e.

Ja jos hinta on lähempänä 150 kuin 100e, niin kampaaja menee kyllä vaihtoon.

Ja tämä hinta siis leikkaus + raidat.

En asu pk-seudulla. Minustakin tuollainen reilu 100€ olisi ok hinta.

Viime käynnin lopputulos on hyvä, mutta ei sentään niin hyvä että siitä yli 200€ alkaisi säännöllisesti maksamaan.

Ap

Vierailija
16/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan kampaajaa? En käy koskaan. 200 eurolla ostaa paljon ruokaa.

Vierailija
17/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väri ja leikkaus 60e.

Vierailija
18/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusten siistiminen maksaa pienellä kotipaikkakunnallani 28 euroa. Aiemmin maksoin samasta työstä 42 euroa eräässä kasvukeskuksessa.

Hiukset värjään itse kasviväreillä, hinta alle kympin kuussa.

En mitenkään pystyisi perustelemaan itselleni kahdensadan kampaajakäyntiä, vaikka rahat siihen riittäisivätkin.

Vierailija
19/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ihan oikeasti väri vai vaalennus? Kysyn, koska vaalennukset maksaa huomattavasti enemmän sen takia, että esim. paksu ja tummahko tukka imee sitä vaalennusainetta väriainetta enemmän, ja itse sain juuri tuollaisia laskuja kun ruskeaa tukkaa vaalentelin, vaikka sitten vain 15 cm juuresta, ettei latvoille edes tarvinnut tehdä mitään. Tuli vain tuosta Olaplexistä nimittäin mieleen, kun sitä käytetään vaalennuksen yhteydessä useammin kuin pelkän värin, ja sitten jos on vielä vaalennettua hiusta sävytetty, niin hintaahan siitä kertyy. Myös perähikiällä.

Pelkkä Olaplex myös maksaa 40-50e paikasta riippuen, että jos sitä ei tarvitse (= tukka ei ole jo valmiiksi hapartunut, etkä ole vaalentamassa rajusti kerralla), niin ei kannata ihan vain huvikseen ottaa. Teho ei säily niin pitkään, että olisi hinnan arvoista. Kyllähän se tosiaan vähän hiusta suojaa kovia kemikaaleja käytettäessä, mutta ei anna pysyviä tuloksia, ellet osta kotiin vähintään tuolla samalla 50 eurolla jatkohoitotuotteita.

Itse lopetin juuri tuon tolkuttoman hinnan takia blondaamisen, koska halvemmalla pääsin silloinkin, kun värjäytin lapaluille ylettävän tukan kahdella eri värillä (tumma pohja ja punaiset raidat) ja leikkuutin lisäksi. Toki silloin kun kampaamon silloinen omistaja oli paikalla, hintaa kertyi aina enemmän kuin jos ei ollut.

S-ryhmän kampaamoissa on vähän kohtuullisemmat hinnat ja niiden pitäisi olla jotakuinkin samat joka paikassa. Monessa paikassa olkapäälle ylettävä tukka laskutetaan pitkien hiusten hinnalla + jos vähänkin yli menee, niin tulee 30e lisää ekstrapitkistä hiuksista  + jos tukka on paksu, niin vielä lisää ylimääräistä, mutta S-kaupan kampaamossa sentään laskivat vielä keskipitkiksi hiuksiksi, eikä siitä lisäaineestakaan veloitettu tuhottomasti. Leikkuukin meni ns. pakettihinnalla niiden keskipitkien hiusten kanssa, eikä niin, että väri + leikkuu ym. kaikki erikseen alkuperäisillä hinnoilla, niin kuin joissain paikoissa.

Ja ei, tämän ei ole tarkoitus olla mikään S-ryhmän mainos, vaan tulipa itse monen yrityksen ja erehdyksen jälkeen todettua, että taitaa olla niitä harvoja paikallisia kampaamoita, joissa hinnastoon voi oikeasti luottaa, kun työntekijät ovat ymmärtääkseni tuntipalkalla, eikä yrittäjän tarvitse riistää vähäisiltä asiakkailta kaikkia rahoja.

Vierailija
20/20 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raidat ja leikkaus pitempään polkkaan 130 e kampissa.

Olen kyllä vakioasiakas, listahinta näyttää olevan korkeampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan