Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työnteosta asiaa, anteeksi purkaudun

Vierailija
27.02.2014 |

Mikä vaivaa meitä nykyajan ihmisiä, mikä vi..u meitä vaivaa? Alallani(suurkeittiö)/paikka jossa tätä työtä teen toimii lähihoitajia ja voihan perkele. Pelkään taas tulevaa kesää, pitäisi saada kesätyöntekijöitä, ja haastatella niitä.....ei jaksa enään. Jumalauta mistä näitä vätyksiä tulee? Minkälaisista vanhemmista/oloista/kouluista?

Jos jumalauta suurtalouskokki, paperit saanut, ei osaa keittää makarooneja, tai lähäri ei saa saatana sitä suutansa auki, kun asukas kysyy jotain....missä mennään. Tiedän nykyisen suuntauksen, kaikki koulutetaan, ei kyllä pitäisi. Älkää, pyydän älkää kirjoittako kirjoitusvirheistäni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut viestisi pointtia. Miten hitossa SINÄ olet saanut työtä?

Vierailija
2/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2., mietippä sitä, lähäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I hear you sister.

Vierailija
4/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin aloittajaa. Lisäksi työmaotivaatio ja -moraali tuntuvat olevan tuntemattomia käsitteitä suurelle osalle nuoria (alle 30) työntekijöitä.

Vierailija
5/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, kiitti ;). En avautuisi, jos en tietäisi. Olen myös kasvattanut maailmaan kaksi työntekijää, ja rukoilen, minä rukoilen, että kasvatuksemme on ollut nöyrää ja palkitsevaa,pelkäämätöntä ja kiitosta ansaitsevaa.

Vierailija
6/6 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa sun pitäisi vaihtaa helpompiin töihin. Minulle riitti 15 vuotta tuolla alalla ja sit loppui jaksaminen ja välittäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän