Uskotko että Madeleinellä tulee olemaan
Kommentit (19)
Varmaan suunnilleen sama määrä. Victoria tuskin mitään suurperhettä hankkii, hän täyttää kohta 37, joten kiirekin alkaisi tulla. Luulen että hän haluaa vielä yhden tai kaksi lasta, Madeleine samoin.
Tuskin Madde edes on kauaa nykyisen miehensä kanssa. Jotenkin sellanen tunne, että ero tulee jossain vaiheessa ja ei se uuden miehen kanssa enää lapsia tee.
Musta taas tuntuu ettei se edes halua välttämättä toista lasta! Vaan tosta ainokaisesta tulee ainut lapsi, joka saa kaiken huomion.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 18:40"]
Tuskin Madde edes on kauaa nykyisen miehensä kanssa. Jotenkin sellanen tunne, että ero tulee jossain vaiheessa ja ei se uuden miehen kanssa enää lapsia tee.
[/quote]
musta tuntuu että sulla ei ole miestä, ja jos on niin varmaan hyppii vieraissa kunnes ottaa eron. Ei kukaan jaksa negatiivisuutta kauaa.
Joo. Uskon. Victoria ei tee enää lapsia, Madde saa 4 tai 5:kin lasta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:02"]
[/quote]
musta tuntuu että sulla ei ole miestä, ja jos on niin varmaan hyppii vieraissa kunnes ottaa eron. Ei kukaan jaksa negatiivisuutta kauaa.
[/quote]
Näin on minulla ei ole miestä koska olen hetero. Minulla on vaimo 28v ja kaksi tytärtä 8v ja 4v ja itse olen 30v mies.
Uskon, juuri nimenomaan ikäsyystä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:07"]
Joo. Uskon. Victoria ei tee enää lapsia, Madde saa 4 tai 5:kin lasta.
[/quote]
Mun arvaus on, että Victoria haluaisi lisää lapsia, mutta ei saa.
Aivan varmasti yrittävät toista ellei ole jo alulla. Kenties kolmattakin. Samaten Madeline ainakin toisen vielä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:02"]
[/quote]
[/quote]
Näin on minulla ei ole miestä koska olen hetero. Minulla on vaimo 28v ja kaksi tytärtä 8v ja 4v ja itse olen 30v mies.
[/quote]
30.v mies vauvapalstalla analysoi ruotsalaisen prinsessan suhdetta oman tunteensa perusteella. Just, ja olit varmasti hetero? Et hintti?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:20"]
30.v mies vauvapalstalla analysoi ruotsalaisen prinsessan suhdetta oman tunteensa perusteella. Just, ja olit varmasti hetero? Et hintti?
[/quote]
Kyllä mä aika varma olen, onko tämä vain naisille ja homo miehille tarkoitettu palsta? Jos näin on niin lupaan poistua.
Victoria on yrittänyt jo vuoden verran, toivottavasti toinen vielä onnistuu. Terveyshistoria on mitä on. Kertapoksautus-Madde saanee myös vielä toisen. Kuninkaallisten tehtävä on jatkaa sukua, siksi lapset eivät juuri koskaan jää yhteen kappaleeseen.
Victoria varmaan haluaisi ainakin kolme, en tiedä että onnistuuko.
Maddelle riittää yksi tai maksimissaan kaksi.
Maddelle uskon riittävän kaksi, ei ole äitityyppiä.
Victoria taas on sanonut että haluaisi suurperheen, paljon lapsia. Mutta ex-anorektikkona varmaan vaikeuksia lapsen hankinnassa kun ei vielä kakkostakaan ole tullut vaikka esikoinen täytti jo kaksi vuotta. Madeleine taas sai vauvan alulle heti häiden jälkeen...
Vickanilla on raskausviikkoja jo 15.
Eikä ole. Hovi julkistaa kun 12 tulee täyteen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:51"]Eikä ole. Hovi julkistaa kun 12 tulee täyteen.
[/quote]
Tavallisesti varmaan joo, mutta kaikessa hienotunteisuudessaan Vikke antaa sissen nauttia esikoisensa kanssa parrasvaloissa.
Minusta tuntuu että Madde ja puolisonsa ovat kovin eriparisia. En ihmettelisi jos ensimmäisen jälkeen ero tulee. Victoria saa ehkä vielä toisen lapsen.
En usko.. viccan enemmän äiti tyyppiä, madde taas railakampi ei niin äiti tyyppi. Tosin mistä minä tiedän kun en tunne, lehtijuttujen/kuvien perusteella heittelen.