Jenkkisänky!
Meillä nykyään runkopatjasängyt ja haluaisin korkeamman sängyn. Nyt kiikarissa Hobbarin Pioni jämäkkä jenkkisänky tai Delux Metropolitan jenkkisänky. Kummassakin yhtenäinen joustinpatja ja petari.
Tuntuuko puolison kääntyminen, kun joustinpatja on yhtenäinen ja samoin petari.
Kummassakin sängyssä on pussijousitus. Tonen sänky on puolikova ja toinen on jämäkkä.
Ollaan painavia kummatkin.
Kiitos jos jaksatte auttaa.
Mies ei kauppaan lähde koska meillä on kuulemma sängyt ja en viitsi myyjää pyytää makoilemaan mun kanssa.
Toinen vaihtoehto on sängyn runko ja erilliset patjat. jenkkisänky olisi kuitenkin mieluinen.
Hobbarin sänky maksaa 1000 euroa ja se toinen 1700 euroa ja siinä on todella kaunis pääty.
Kommentit (9)
Meillä jenkkisänky, ei mielestäni tunnu toisen kääntyilemiset. Melkein koko ikäni olen jenkkisängyssä nukkunut, yksin tai yhdessä. Suosittelen. Meidän 160cm, korkea (voi heilutella jalkoja reunalla istuessaan!) jenkki maksoi n. 600, kotimainen. Maskusta taidettiin ostaa, oli alennuksessa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:10"]
Meillä jenkkisänky, ei mielestäni tunnu toisen kääntyilemiset. Melkein koko ikäni olen jenkkisängyssä nukkunut, yksin tai yhdessä. Suosittelen. Meidän 160cm, korkea (voi heilutella jalkoja reunalla istuessaan!) jenkki maksoi n. 600, kotimainen. Maskusta taidettiin ostaa, oli alennuksessa.
[/quote] Mika on Box Spring suomeksi? Siis se patjan alle tuleva osa.
Painavalle nukkujalle en tod suosittele jenkkisänkyä, painuu lommolle alla vaikka ois kuinka kovuusluokka hard. Itse sain vuosien selkäongelmakierteen jenkkisängyn takia, nyt sängyn runko+lateksipatjat ja säryt tiessään. Elo jenkin kans oli yhtä helvettiä!
Mun mies on lähemmäs 100kg (pituuttakin kyllä pari metriä) ja koskaan en enää osta yhtenäistä patjaa kun tuosta sängystä aika jättää - on kuin myrskyaallokossa kelluisi kun mies kääntää kylkeä, sellainen vesisänkyefekti.
Mä ja kumppani molemmat +-80kg, ja ei kumpikaan huomata toisen kääntyilyä. Tosin on kai ihmisestä kiinni kuinka herkkäuninen on. Omasta puolesta voin kyllä suositella jenkkiäsänkyä. Tuntuu ja näyttää luksukselta runkopatjaan verrattuna korkeuden vuoksi. Kiva istua reunalla jne
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:10"]
Meidän 160cm, korkea (voi heilutella jalkoja reunalla istuessaan!)
[/quote]
Kai tuhon tarvitsee portaat, että pääsee sänkyyn.
Nyt runkopatjat ja en niistäkään tykkää. Tosin ovat jo 7v. vanhat. Liian matalat ja aika olisi vaihtaa. Miksi sänkyrunkot on niin matalia?Itse tykkään nukkua korkeammalla ja ollaan vielä pitkiä niin korkea sänky olisi kiva.
Tuota myrskyaaltoa juuri pelkäänkin, kun äijä on pari metriä pitkä ja painaa 130kg.
Äidilläni on tehty sänky vesipatjasängyn runkoon. Patjat on rungon sisällä ja ne ei pääse liukumaan mihinkään suuntaan. Ihan paras systeemi mitä olen koskaan nähnyt.
Up