Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää ketään

Vierailija
07.11.2020 |

Uskollista naista, joka ei ole tyytymätön mieheensä, vai haluavatko kaikki kimppakiva tai pettämisjuttuja yms ja ne hyväksyvän miehen itselleen? Tätä palstaa jonkinaikaa lukeneena alan uskoa, että naista pitää nykyään jakaa muille että pysyy tyytyväisenä, ja tehdä lähes ihmeitä. Ja sittenkin jotain valittamista siitä omasta ukosta löytyy. Pitääkö paikkansa vai ei, kommentoikaa rehellisesti trollaamatta. Millainen nykymiehen täytyisi olla mielestänne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko tätä palstaa. Täällä on oma omituinen todellisuutensa.

Vierailija
2/5 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen uskollinen nainen ja tyytyväinen mieheeni.

"Ja sittenkin jotain valittamista siitä omasta ukosta löytyy." pitää kuitenkin muistaa, että kukaan ei ole 100% täydellinen. Jokainen varmasti löytää puolisostaan jotain "valitettavaa". Pitää muistaa sekin, että niin puoliso löytää vastapuolestaankin, joten on opittava elämään valituksen aiheen kanssa tai lähdettävä eri teille.

Omassa miehessäni on niin paljon hyvää, että olen valinnut (ja pysynyt päätöksessäni) sietää niitä pieniä asioita, joista valittamista olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halunnut sitoutuvan ja kunnollisen miehen, joka ei tapaile monia naisia kerrallaan ja harrastaa seksiä vain seurustelusuhteessa. Itse oon vastaava nainen. Mutta ei tuollaisia miehiä löydä. Eli olen jo tyytynyt siihen, että elän loppuelämäni kaksin kissan kanssa.

Vierailija
4/5 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin halunnut sitoutuvan ja kunnollisen miehen, joka ei tapaile monia naisia kerrallaan ja harrastaa seksiä vain seurustelusuhteessa. Itse oon vastaava nainen. Mutta ei tuollaisia miehiä löydä. Eli olen jo tyytynyt siihen, että elän loppuelämäni kaksin kissan kanssa.

Olen aina uskonut parisuhteeseen ja löytäväni hyvän, kunnollisen miehen. Viime vuosien mieskokemukset ja tämän palstan lukeminen on isolta osalta auttaneet kyseenalaistamaan parisuhteen tarpeellisuuden. Tai jaksaisinko edes olla parisuhteessa. Minäkin olen päätynyt siihen, että ellei ihmeitä tapahdu, vietän loppuelämäni kissan kanssa :D Ja mieluiten haluaisin löytää hyviä ystäviä naisista, miehistä en enää välitä.

Vierailija
5/5 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on jossain tämän palstan ja oikean elämän välissä. Melkein ainoa keino saada kunnollinen nainen on löytää nuorena itselle uskonnollinen nainen jonka kanssa sitten pysyy yhdessä. Naiset sekoaa mitä enemmän saavat eri miesten munaa sisäänsä. Mun mahdollisuus meni jo joten olen antanut olla ja keskittynyt muihin asioihin elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän