Tulee nainen kylään-mitä tarjoaisin sille?
Mulla tulee illalla keski-ikäinen nainen kylään. Mitä minä salskea ukkomies sille osaisin tarjota.....? Sanokaa te naiset siihen ongelmaan vastaus.
Kommentit (22)
Ei ainakaan mitään murenevaa (lehtitaikinajuttuja, esim croissanteja) eikä spagettia. Niiden syönti on niiiiin noloa seurassa!!
Muhun tekee erityisesti vaikutuksen jos mies osaa tehdä maukkaan kala- tai kasvisaterian. Tai riistaa, se on miehekästä! Jos ajattelit jotain pikkusuolaista kahvin kanssa jotkin tapastyyliset suupalat olis kivoja. Ja makeaksi vaikka macaronseja (ihan kaupasta) tai muutama kunnollinen suklaakohvehti.
t. keski-ikäinen vaimo:)
munaa, ehdottomasti munaa. Itse tuhosin eilen 6 munaa
Muistahan tiskata, ettei jää kiinni siitä että lautasia on katettu enemmän kuin yhden ukkomiehen oletetaan syövän.
Siis eiks sen ruoanlaiton kuulu olla nimenomaan naisten murhe?
No, vastaus riippuu siitä, tuleeko daami kahvittelemaan vai syömään? Ja oletteko jo käyneet deiteillä aiemmin ts. tiedätkö mahdolliset ruokarajoitteet yms?
Kahvipöytään kannattaa laittaa jotain pientä suolaista, kuten karjalanpiirakoita tai voit vaikka ostaa pakastealtaasta uuniin laitettavia pasteijoita pussin. Lisäksi vaikka jätskiä ja laadukasta suklaata.
Siivoa vessa ja vaihda puhtaat pyyhkeet. Siivoa keittiö myös.
feta-tomaattisalaattia ja uunissa paistettua kanaa sekä riisiä. muista soijakastike. jälkiruoaksi pakastealtaasta joku suklaakakku ellet itse leivo. pullat ja kahvi on myös hyvät.
muista sitten sormettaa ja nuolla tarpeeksi kauan ja sopivalla voimakkuudella niin nainen tulee taas pian käymään.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:06"]feta-tomaattisalaattia ja uunissa paistettua kanaa sekä riisiä. muista soijakastike. jälkiruoaksi pakastealtaasta joku suklaakakku ellet itse leivo. pullat ja kahvi on myös hyvät.
muista sitten sormettaa ja nuolla tarpeeksi kauan ja sopivalla voimakkuudella niin nainen tulee taas pian käymään.
[/quote]
sitä ruokaa? Miksi?
ei ruokaa vaan pimpulia jälkiruoaksi.
ei ruokaa vaan pimpulia jälkiruoaksi.
Siis ukkomies eli naimisissa oleva mieskö? No, jos ei kuitenkaan ryhdytä moralisoimaan, niin kerron omasta kokemuksestani.
Kun menin ensimmäistä kertaa n. 20 vuotta sitten nykyisen aviomieheni luo vierailulle, hän oli laittanut paahtopaistia, valkosipuliperunoita, punaviinikastiketta, pikkuporkkanoita ja punaviiniä tarjolle. Jälkiruoaksi oli runsaasti seksiä. Tykkäsin oikein paljon. Mies nykyäänkin laittaa meillä kotona lähes kaiken ruuan. Ja seksiäkin on. Ei ehkä nykyään hikoilla niin paljon kuin ennen. Se oli niin kiihkeää silloin...
Risottoa ja jälkkäriksi suklaata ja kahvia!
Kova viiden minuutin muna on paras.