Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia hankalan työkaverin kanssa?

Vierailija
07.11.2020 |

Onko täällä kokemusta hankalasta työkaverista? Ylpeilee omalla osaamisellaan, pomottaa, kyttää, haukkuu ja ei arvosta muita? Miten pitäisi toimia? Hän ei myönnä itse mitään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla vaan oma itsensä ja provosoitumatta toisesta.

Vierailija
2/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelesin mahollisimman paljon ko tyyppiä tai jos se menis jo asiattomuuksiin ja hankaloittas työntekoa, keskustelisin pomon kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautua ihmiseen joka aina näkee kaikessa ja kaikissa negatiivisen. Ignoraa.

Vierailija
4/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haukkuu?

Vierailija
5/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikeaa. Todella. Otan osaa!

Vierailija
6/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee vastaan niin epärehellinen työkaveri, ettei asialle voi mitään. Pitää vain pysyä mahdollisimman kaukana.

Vierailija
7/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelesin mahollisimman paljon ko tyyppiä tai jos se menis jo asiattomuuksiin ja hankaloittas työntekoa, keskustelisin pomon kanssa

Meidän työyhteisössä vastaava tilanne ja keskustelimme vuorollamme esihenkilön kanssa, yli puoli vuotta kesti johdolta ymmärtää, että

Olemme tosissamme.

Tämän hankalan ihmisen työsopimus ei jatku, mikä on valtava helpotus työyhteisöille.

Vierailija
8/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä vastaava henkilö ja selvisi, että oli aiemmissakin paikoissa käyttäytynyt samoin. Oli inhottava ja katala, kukaan ei aluksi uskonut meitä ylemmältä taholta. Lopuksi yritti itse esittää uhria.

Vierailija
9/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että olet töissä Valkoisessa talosssa.

Vierailija
10/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli töissä vastaava henkilö ja selvisi, että oli aiemmissakin paikoissa käyttäytynyt samoin. Oli inhottava ja katala, kukaan ei aluksi uskonut meitä ylemmältä taholta. Lopuksi yritti itse esittää uhria.

Niinpä niin taas.

Vierailija
11/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin vältellä hankalaa työkaveria mahdollisimman paljon.

Mitään keskusteluja ei kannata aloittaa, vastaa jos kysyy jotain ja jos joudut keskustelemaan puhu jotain neutraalia.

Älä ota kantaa mihinkään asiaan, eikä omia mielipiteitä kannata tuoda hänen seurassaan kovasti julki.

Jos hankala työkaveri kovasti työpaikan ilmapiiriä heikentää ja teistä muista työntekijöistä hänen käytös tuntuu kiusaamiselta kanna keskustella esimiehen kanssa.

Vierailija
12/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mätä omena pilaa koko omenakorin.

Vierailija
13/13 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös sama tilanne. Olen itse yrittänyt pysyä loitolla, mutta ko.tyyppi sohii joka paikkaan ja asiaan. Painottaa koko ajan osaamistaan, vaikka todellisuudessa puhuu enemmän ja tekee vähemmän. On halutessaan hyvin miellyttävä tietyille tahoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän