Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu niin pahalta....

Vierailija
27.02.2014 |

Plaah... oon ihan puhki poikki. Raskaana vko 30. Fyysisesti olen voinut todella hyvin ja töissä jaksan loistavasti vaikka on kaks vuorotyö ja fyysisesti rankkaa... ja miksei henkisestikin :) olen töissä vanhainkodissa. Kotiin kun pääsen, väsähdän... en jaksa mitään. Tämä johtuupi mieheni vähättelevästä käytöksestä minua ja taloamme kohtaan siis yhteisten asioidemme hoitoa kohtaan... minulle jää siivous, ruuanlaitto, huolehtiminen 8v tyttärestämme yms. Olen koittanut kertoa hänelle tunteistani ja miks itkettää yms ja etten jaksa... viimeksi hän sanoi että ei voisi vähempää kiinnostaa... tuntuu pahalta niin pahalta....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Osaako mies sanoa syytä käytökselleen?

Raskausaika tuntuu kyllä raskaalta, jos ei saa toiselta kaipaamaansa tukea. Ehkä miehille olisi hyvä järjestää jotain raskausvalmennusta, joka auttaisi ottamaan paremmin huomioon sen, että raskaus voi todella olla naiselle rankkaa aikaa joko fyysisesti tai psyykkisesti tai molemmilla tavoilla.

Vierailija
2/12 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen otimme yhteen miehen kanssa joka vähätteli raskauden "raskautta". Kai se menee niin että kun ei ole kokenut, ei voi ymmärtää. Kuulostaa että olet aivan loppu töistä ja voimat jää työpaikalle. Ehkä olisi aika vähän hellittää ja ottaa muutaman päivän sairasloma, jolloin tyttö kouluun ja sinä nukkumaan ja illalla teet kotityöt JOS jaksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta?

Tekeekö mies yleensäkkään mitään kotitöitä vai onko joku vaihe menossa? Minäkin ehdotan, että käy hakemassa muutaman päivän sairasloma ja lepää.

Vierailija
4/12 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: en tiedä miehen käytökselle syytä... ei hän osaa kertoa tai kerro... Tiedän että jaksaisin paremmin jos saisin häneltä jotakin tukea tai kannustavia sanoja mutta ei niin ei... Nyt tajuan kuinka itsekeskeinen hän sitten on, tyhmä kun en ole tajunnut kymmenessä vuodessa :(

Yksin olen neuvolat käynyt ja ultrat... eipä ole edes kysynyt kumpi tulossa :(

Neuvolassa en saa asioista suutani auki, en tiedä miksi... vaikka "neuvolan täti" mukava, osaava yms... luotettava.

Vierailija
5/12 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vastaa: ei tee kotitöitä... ei kuulemma imuroi tms koska ne on mun kissat mitkä "sotkee" :D ei helvetti joskus niin huvittaa tää tilanne ja joskus usein itkettää... :(

Sen verran ilkeä olen nyt ollut että pariin päivään en ole kotona tehnyt ruokaa :D lapsi on ollut mummolassa ja minä olen töissä ja muualla syönyt :D

Vierailija
6/12 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: Ei ole täällä fiilis vieläkäkään sen parempi :( Ukko on niin henkisesti hakannut, että ei jaksa mitään... itkeä tihrustanut oon tämän päivän kun haukkui yhteisten rahojen käytöstä, myös kaikilla muilla kauniilla nimillä. Yritän kuitenkin siistiä itseäni sen verran että pääsisin kauppaan.

Oon miettinyt miksen pääse täältä pois lähtemän... kai se pärjääminen rahallisesti huolettaa ja suuresti.... esim mistä rahaa takuuvuokraan yms.

Vierailija
7/12 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois, ota yhteys heti aamusta kaupungin vuokra-asuntoja välittävään tahoon ja kerro tilanne. Kysyt myös rahajutut - eiköhän sossu maksa kun on pakko, ainakin tuttavalla vastaavassa tilanteessa maksoi mukisematta. Jos et itse ala muutosta eteenpäin potkimaan, olet siinä vielä vuodenkin päästä. Nyt siis tukiverkot käyttöön ja pomppaat niihin.

Vierailija
8/12 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vastaa: takuuvuokra tässä huolettaa kun ei sellaista ole takataskussa valmiina... vakituinen työpäikka kuitenkin on hoitoalalla ettei sillain ole huolta taloudellisesti.

Mutta henkisesti mä oon ihan loppu :( toukokuun lopulla toisen muksun laskettuaika että pitäisi kyllä jotenkin omaa jaksamistaankin miettiä...

Vierailija
9/12 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: raskaus on mennyt hyvin, olen nyt ollut pari pv sairaslomalla koska selkä alkoi olemaan niin kipeä työpäivien jälkeen. Äitiysloma alkaa ensi torstaina :) paniikki tai joku alkaa olla päällänsä koska en ole kotona saanut mitään aikaiseksi vauvalle. Väsymys ajoittain niin valtava. Mieheltäni en saa apua vaikka viimeksi äsken pyysin, itkukin pääsi :( en jaksa yksin kantaa pinnasänkyä autotallista sisälle. Hän ei kuulemma auta, ei huvita. Saan myös itse siivota koska kissani sotkeneetkin. Mä oon aivan rikki.... :(

ukolla huomenna vapaa joten kaljaa taas illalla ottaa, tietää unetonta yötä...

kiitos sinulle joka jaksoit lukea <3

Vierailija
10/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: olen tämän päivän surrut sitä että ukko kertoi ettei aio tulla synnytykseen mukaan saatika pitää isyyslomaa... kuulemma evvk.

Oon tämän päivän itkenyt ja surrut asiaa... olis niin paljon helpompaa jos saisimme oman asunnon tytön ja tulevan vauvan kanssa... minne npin vain hukkaan noin lähes 100 tuhannen euron velat yhteisestä talosta... kuka pakkaa ja kantaa tavarat uuteen vuokrakotiin.

Vierailija
11/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja järjestät elämäsi kuntoon. On vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi kiinni millainen elämäsi on ja miten sitä haluat elää. Elämässä on tehtävä valintoja ja joskus tekee vääriä valintoja. Sitten täytyy miettiä uudestaan voiko niiden kanssa elää vai olisiko aihetta tehdä uusia valintoja.

Varmasti tuntuu raskaalta, mutta älä vaan missään nimessä jää nyt miehen kynnysmatoksi vaan pidä puolesi. Kerrot miehelle että sinun ei tarvitse sietää ihan mitä paskaa tahansa. Yritä asiallisesti keskustella tulevaisuudestanne ja suhteestanne. Jos vaikuttaa vahvasti siltä että miestä ei kiinnosta, niin sitten on syytä miettiä eroa.

Kannattaa itse selvittää asioita. Mikään yhteinen laina ei ole ollenkaan hyvä syy jäädä paskaan suhteeseen. Eikä edes lapset. Kyllä lapset huomaavat hyvinkin pienenä jos äiti on onneton ja isä kylmäkiskoinen. Asiat kyllä järjestyvät kunhan niitä alkaa järjestämään.

Vierailija
12/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme