Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papa-tulos 2. Mistä on kyse ja mistä se johtuu?

Vierailija
27.02.2014 |

Minulla on aina ennen ollut papatulos 0. Nyt se oli 2. Mistä tässä on kyse? Tuloksen mukana tuli ainoastaan tieto, että papa tulee ottaa uudestaan vuoden päästä.

Mistä tämä muutos johtuu? Minulla oli vuosikymmenet yksi ja sama mies, josta erosin kolme vuotta sitten. Viime heinäkuusta lähtien on mies ollut eri. Miten mies vaikuttaa tulokseen ja voiko papa muuttua puolessa vuodessa?

Kolmanneksi kysyn, että mitä minun kannattaisi nyt tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huolta. Tulos 2 tarkoittaa, että siellä on sitä solumuutosta, mutta suurinosa paranee itsestään.

Ei vaikuta uusi mies mitenkään asiaan.

Elät ihan normaalia elämää ja ohjeistetun vuoden jälkeen menet uuteen näytteeseen.

Vierailija
2/10 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jostainhan sen on pakko johtua! Olen käynyt papakokeissa koko aikuisikäni, eli 25 vuotta, ja aina ollut 0. Miten se nyt yhtäkkiä on eri?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä solumuutoksia tulee ja menee.

Vierailija
5/10 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä solumuutoksia tulee ja menee.

Vierailija
6/10 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:30"]

Mutta jostainhan sen on pakko johtua! Olen käynyt papakokeissa koko aikuisikäni, eli 25 vuotta, ja aina ollut 0. Miten se nyt yhtäkkiä on eri?

ap

[/quote]

No herran jestas, mistä niitä sairausksia yhtäkkiä tulee kun on ennen ollut terve?

Vierailija
7/10 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ihan rauhassa. Luultavasti nämä muutokset voi johtua esim kohdinkaulan solukon uusiutumisesta ja menee itseltään ohi, sen takia vuoden päästä kontrolli.

Vierailija
8/10 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla solumuutokset parani kun luovuin kierukasta.

Vierailija
9/10 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli yhtäkkiä tuollainen. Syyksi jäi vähän ennen koetta syöty antibioottikuuri, joka aiheutti hiivan. Tämä ärsytys nosti papan tuohon luokkaan. Kävin vuoden päästä uudelleen ja tulos oli normaali.

Vierailija
10/10 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim tulehdus. Mullakin oli viime keväänä yhtäkkiä papaluokka 2, puolenvuoden päästä kontrollissa taas nolla. Onko kaikilla muilla ollut kontrolli vuoden päästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi