Papa-tulos 2. Mistä on kyse ja mistä se johtuu?
Minulla on aina ennen ollut papatulos 0. Nyt se oli 2. Mistä tässä on kyse? Tuloksen mukana tuli ainoastaan tieto, että papa tulee ottaa uudestaan vuoden päästä.
Mistä tämä muutos johtuu? Minulla oli vuosikymmenet yksi ja sama mies, josta erosin kolme vuotta sitten. Viime heinäkuusta lähtien on mies ollut eri. Miten mies vaikuttaa tulokseen ja voiko papa muuttua puolessa vuodessa?
Kolmanneksi kysyn, että mitä minun kannattaisi nyt tehdä?
Kommentit (10)
Mutta jostainhan sen on pakko johtua! Olen käynyt papakokeissa koko aikuisikäni, eli 25 vuotta, ja aina ollut 0. Miten se nyt yhtäkkiä on eri?
ap
No niitä solumuutoksia tulee ja menee.
johtuisko tästä???
No niitä solumuutoksia tulee ja menee.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:30"]
Mutta jostainhan sen on pakko johtua! Olen käynyt papakokeissa koko aikuisikäni, eli 25 vuotta, ja aina ollut 0. Miten se nyt yhtäkkiä on eri?
ap
[/quote]
No herran jestas, mistä niitä sairausksia yhtäkkiä tulee kun on ennen ollut terve?
Ota nyt ihan rauhassa. Luultavasti nämä muutokset voi johtua esim kohdinkaulan solukon uusiutumisesta ja menee itseltään ohi, sen takia vuoden päästä kontrolli.
Mulla solumuutokset parani kun luovuin kierukasta.
Minullakin tuli yhtäkkiä tuollainen. Syyksi jäi vähän ennen koetta syöty antibioottikuuri, joka aiheutti hiivan. Tämä ärsytys nosti papan tuohon luokkaan. Kävin vuoden päästä uudelleen ja tulos oli normaali.
Voi olla esim tulehdus. Mullakin oli viime keväänä yhtäkkiä papaluokka 2, puolenvuoden päästä kontrollissa taas nolla. Onko kaikilla muilla ollut kontrolli vuoden päästä?
Ei mitään huolta. Tulos 2 tarkoittaa, että siellä on sitä solumuutosta, mutta suurinosa paranee itsestään.
Ei vaikuta uusi mies mitenkään asiaan.
Elät ihan normaalia elämää ja ohjeistetun vuoden jälkeen menet uuteen näytteeseen.