Vauvalle nimeksi Martti?
Ultran mukaan taas poika tulossa. Isoveljet 5v. ja 9v. haluaisi pikkuveljestä Martin, nimenomaan kuten se hinaaja.
Mitäs mammat mieltä? Mulla ei mitään nimeä vastaan, olen ne maailman ihanimmat nimet käyttänyt loppuun jo edellisiin poikiin :)
Kommentit (21)
Martti on aivan loistava nimi. Ihana.
Jassoo, siispä kerron pojille että hinaaja tulee meille ;) Ap
Meiltä löytyy Martteja viidessä sukupolvessa, pienin 4v.
Parilla tutulla on Martti-niminen poika. Hyvä nimi mielestäni, ja potria poikia ovat nämä Martit!
Minäkin tunnen kaksi alle neljä vuotiasta Marttia, olisikohan vähitellen nouseva hittinimi, kun Väinöt ja Onnit on jo niin nähty?
Ihan kiva nimi.
Minun tuntemani Martti on aivan ihana ihminen. Taitaa olla jo setä-iässä, mutta... Minusta nimi sopii tosi hyvin pienemmällekin. Vaikka vilkkusilmä siitä taitaa kasvaa.
Mun tuntemani Martti on aivan kusipää. Laittelee seksitreffeihin ja suomi24 ilmoituksia vanhalla kuvalla ja oma olemus on ihan plösö ja silti vaatii naiseltansa täydellisyyttä. Ja käyttää vaan hyväksi.
Martti on kiva nimi, ja tuntemani pienet Martit on sellaisia tarmonpesiä, että tarvitaan hyvinkin ne kaksi isoveljeä viemään sellaisesta ylimääräiset energiat. :)
Ihan nimi! Se on myös rakkaimman pappani nimi>3
Martti on yksi inhokkinimistäni.
Tulee mieleen lihava ja hikinen pätkä.
Isäni nimi on Martti. Pidetty kaveri :-)
Martti on ihana nimi pikkupojalle, ystävällänikin on 5v Martti-poika!
Mulle tulee mieleen se lihava hanhi Peukaloisen retkistä. Eikö sen nimi ollut Martti?
Meillä on Martti. Suloinen ja uhana poika, vaikka vähän vallaton onkin.. Reipas nimi, eikä oo ihan tusinatavaraa. :)
Kiitos tuon hinaajan, nimi kuulostaa jopa ihan kivalta jo, ennen tuli mieleen vaan joku iäkäs pappa tai ahtisaari.