Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta ja superdieetit 26.2.

Vierailija
27.02.2014 |

Katsoin Ruudusta tuon eilisen Superdieettijakson ja oli ehkä yksi parhaimmista. Mahtava suoritus lähes viisikymppiseltä mieheltä, lopputulos oli upea. Petteri oli luonteeltaan todella mukava ja sympaattinen, hänelle ja perheelleen toivon pelkkää hyvää. Mies oli kovasti huolissaan toisen poikansa lopahtaneesta treeni-innosta ja kertyneestä ylipainosta. Toivottavasti poika jaksaa tsempata, kun näkee isänsä hienot tulokset.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, olin ihan lääpällään siihen vaikka yleensä ton ikäset ei ole yhtään mun juttu. 

Vierailija
2/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä poika-osion olisi voinut jättää kokonaan pois: ei ehkä kauhean kiva, kun kaverit tietävät asiasta. Muuten toki hieno saavutus ja hieno mies :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se poika ottaa mallia isästään kunhan murrosikä menee ohi. Tsemppiä koko Petterin perheelle.

Vierailija
4/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulli kuulosti siinä jakson alkupuolella oudosti tosi hengästyneeltä, vaikka istui vaan paikallaan.

Vierailija
5/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:50"]Bulli kuulosti siinä jakson alkupuolella oudosti tosi hengästyneeltä, vaikka istui vaan paikallaan.

[/quote]

Kiinnitin huomiota tähän jo aiemmassa jaksossa. Mietin, että jännittääkö vai mikä on, kun hengittää niin pinnallisesti.

Vierailija
6/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kellekään muulle miehestä mieleen Olli Rehn? :D

Vierailija
7/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin myös tuosta jaksosta, tosi mukavan ja symppiksen oloinen mies. Eikä lopputuloskaan ollut mitenkään huono.

Vierailija
8/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Petterin puoliso paljonkin häntä vanhempi?

Vierailija
9/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmetyttää nuo ruoat tuolla dieetillä. Aika harvalle varmaan maistuisi pelkkä paistettu jauheliha salaatilla ja raejuustolla, mitä näytti miehen lautasella olevan.

Ymmärrän, että hiilarit yritetään saada alas ja paino nopeasti putoamaan, mutta "oikeassa elämässä" tuntuisi järkevämmältä opetella alusta asti syömään järkeviä kokonaisuuksia ja oikeita ruokia, joita voisi syödä vaikka loppuelämän.

Siinä mielessä nämä tv-ohjelmat painonpudotuksesta antavat jotenkin ristiriitaisen kuvan, että puhutaan elämäntapamuutoksesta, mutta ruokailut on aika kaukana siitä ruokakulttuurista ja ihmisten oikeasta arjesta, minkä kanssa sen loppuelämän joutuu kuitenkin dieettikuplan jälkeen elämään.

Vierailija
10/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 07:37"]

Mun mielestä poika-osion olisi voinut jättää kokonaan pois: ei ehkä kauhean kiva, kun kaverit tietävät asiasta. Muuten toki hieno saavutus ja hieno mies :)

[/quote]minusta kans olisi voinut pojan jättää ohjelmasta pois, ei se varmasti tuo treeni-intoa kun tv:ssä jutta sanoo luovuttajaksi ja näytetään miten isä pohtii päiväkirjakameralle huolissaan :(

Vierailija
11/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko muuten eka kerta kun dieettaja valitti nälkää tässä ohjelmassa? en muista aiempien laihduttajien valitelleen, vaikka herkkuja tietty on osalla tehnyt mieli. olikohan laskettu kalorimäärä väärin kulutukseen nähden??

Vierailija
12/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:33"]

oliko muuten eka kerta kun dieettaja valitti nälkää tässä ohjelmassa? en muista aiempien laihduttajien valitelleen, vaikka herkkuja tietty on osalla tehnyt mieli. olikohan laskettu kalorimäärä väärin kulutukseen nähden??

[/quote]

Voi olla, tässä jaksossa tunnuttiin harrastavan paljon "ylimääräistä" liikuntaa, mitä ei ehkä niin näkynyt muiden pudottajien kohdalla.

Vierailija
13/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksessa kerrotiin että mies on varhaiskeski-ikäinen. Kuvitteleeko joku että miehet elää keskimäärin 100 vuotiaaksi, kun tuo ukko oli kuitenkin 46v. Ja mielestäni kyllä vanhan näköinen ikäisekseen.

Vierailija
14/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:26"]

Välillä ihmetyttää nuo ruoat tuolla dieetillä. Aika harvalle varmaan maistuisi pelkkä paistettu jauheliha salaatilla ja raejuustolla, mitä näytti miehen lautasella olevan.

[/quote]

No se on oma valinta mitä syö. Mulla on Jutan ohjeet ja lounalla ja päivällisellä syödään (perunaa/riisiä/pastaa) + lihaa/kanaa/kalaa  + 200g kasviksia (=PALJON!)  + raejuustoa/kananmunaa. Ainakin mun mielestä vaihtelua on ihan riittävästi. Ja huom dieetin ajan näin. Ylläpito on toinen juttu.

Vierailija
15/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että hiilarit yritetään saada alas ja paino nopeasti putoamaan, mutta "oikeassa elämässä" tuntuisi järkevämmältä opetella alusta asti syömään järkeviä kokonaisuuksia ja oikeita ruokia, joita voisi syödä vaikka loppuelämän.

Siinä mielessä nämä tv-ohjelmat painonpudotuksesta antavat jotenkin ristiriitaisen kuvan, että puhutaan elämäntapamuutoksesta, mutta ruokailut on aika kaukana siitä ruokakulttuurista ja ihmisten oikeasta arjesta, minkä kanssa sen loppuelämän joutuu kuitenkin dieettikuplan jälkeen elämään.

[/quote]

Jauhelihaa ja salaattia? Eli fiestasalaatti? Parasta mitä tiedän!!!! :p Raejuuston tilalla käytän kyllä ihan kunnon juustoa, esim. emmentalia.

Vierailija
16/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se mies oli ihana, mutta se sen vaimo??!?! What the fuck mikä tyyli sillä oli... Etenkin siinä kohdassa kun ne seisoi siinä Kampin keskuksen ulkopuolella, ja sillä oli se fiorella-laukku ja pipo jossa luki jotain "daddy's jotain"... Se nainen ja mies ei tyyleiltään sopineet yhteen ollenkaan!

Vierailija
17/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli tosi ruma irvistys. Jos olisin tuon miehen kanssa ensitreffeillä, tuon takia voisi kiinnostus lopahtaa =)

Vierailija
18/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:40"]

[/quote]

No se on oma valinta mitä syö. Mulla on Jutan ohjeet ja lounalla ja päivällisellä syödään (perunaa/riisiä/pastaa) + lihaa/kanaa/kalaa  + 200g kasviksia (=PALJON!)  + raejuustoa/kananmunaa. Ainakin mun mielestä vaihtelua on ihan riittävästi. Ja huom dieetin ajan näin. Ylläpito on toinen juttu.

[/quote]

Ok, oletin että ohjelmassa tehdään joku valmis ruokavalio ja siinä pitää pysyä. Silti olen sitä mieltä ettei paistettu jauheliha oikein tyypillistä aterian määritelmää täytä ja harva varmaan noin syö dieetin jälkeen (tai sen aikanakaan). Ja juuri tuota mietin että jos ruokavalio on tuo dieetin ajan, niin miten sitä sitten osaa suoraan vaihtaa dieetin loputtua takaisin "tavalliseen" ruokaan lihomatta?

Vierailija
19/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä sinä kaipaisit siihen lisää? Jauhelihanhan voi maustaa vaikka tuliseksi tai miten nyt haluaa. Sipulia, sieniä ym. nami nami

Vierailija
20/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

Ok, oletin että ohjelmassa tehdään joku valmis ruokavalio ja siinä pitää pysyä. Silti olen sitä mieltä ettei paistettu jauheliha oikein tyypillistä aterian määritelmää täytä ja harva varmaan noin syö dieetin jälkeen (tai sen aikanakaan). Ja juuri tuota mietin että jos ruokavalio on tuo dieetin ajan, niin miten sitä sitten osaa suoraan vaihtaa dieetin loputtua takaisin "tavalliseen" ruokaan lihomatta?

[/quote]

Mitä sun 'tavallinen' ruoka on? Mulla hyvin tyypillinen lounas on kanasalaatti. Jos vetäisin jotain lasagnea lounaalla, niin johan iltapäivällä väsyttäisi !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän