Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta ja superdieetit 26.2.

Vierailija
27.02.2014 |

Katsoin Ruudusta tuon eilisen Superdieettijakson ja oli ehkä yksi parhaimmista. Mahtava suoritus lähes viisikymppiseltä mieheltä, lopputulos oli upea. Petteri oli luonteeltaan todella mukava ja sympaattinen, hänelle ja perheelleen toivon pelkkää hyvää. Mies oli kovasti huolissaan toisen poikansa lopahtaneesta treeni-innosta ja kertyneestä ylipainosta. Toivottavasti poika jaksaa tsempata, kun näkee isänsä hienot tulokset.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:41"]

Jauhelihaa ja salaattia? Eli fiestasalaatti? Parasta mitä tiedän!!!! :p Raejuuston tilalla käytän kyllä ihan kunnon juustoa, esim. emmentalia.

[/quote]

Ohjelmassa näkynyt ruoka-annos ei kyllä ollut fiestasalaattia nähnytkään, kuivan ja maustamattoman näköistä jauhelihaa eikä luonnollisesti mitään kastikkeita, nam...

Vierailija
22/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:26"]

Välillä ihmetyttää nuo ruoat tuolla dieetillä. Aika harvalle varmaan maistuisi pelkkä paistettu jauheliha salaatilla ja raejuustolla, mitä näytti miehen lautasella olevan.

[/quote]

No se on oma valinta mitä syö. Mulla on Jutan ohjeet ja lounalla ja päivällisellä syödään (perunaa/riisiä/pastaa) + lihaa/kanaa/kalaa  + 200g kasviksia (=PALJON!)  + raejuustoa/kananmunaa. Ainakin mun mielestä vaihtelua on ihan riittävästi. Ja huom dieetin ajan näin. Ylläpito on toinen juttu.

[/quote]

Ok, oletin että ohjelmassa tehdään joku valmis ruokavalio ja siinä pitää pysyä. Silti olen sitä mieltä ettei paistettu jauheliha oikein tyypillistä aterian määritelmää täytä ja harva varmaan noin syö dieetin jälkeen (tai sen aikanakaan). Ja juuri tuota mietin että jos ruokavalio on tuo dieetin ajan, niin miten sitä sitten osaa suoraan vaihtaa dieetin loputtua takaisin "tavalliseen" ruokaan lihomatta?

[/quote]

Mitä sun 'tavallinen' ruoka on? Mulla hyvin tyypillinen lounas on kanasalaatti. Jos vetäisin jotain lasagnea lounaalla, niin johan iltapäivällä väsyttäisi !

[/quote]

No, en puhunut tässä kanasalaatista vaan jauhelihan syömisesta ilman lisukkeita. Mistä lounaspaikasta löydät vastaavaa? En sanonut etteikö noin saisi syödä, mietin vain että kuinka moni ns. oikeassa elämässä todella söisi moista lounaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisen äijämäisesti Petteri näytti vetävän treenaamisen ihan yli. Eihän tuota hullukaan jaksa!

Vierailija
24/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:43"]

Sillä oli tosi ruma irvistys. Jos olisin tuon miehen kanssa ensitreffeillä, tuon takia voisi kiinnostus lopahtaa =)

[/quote]

Kenellä tuntemallasi henkilöllä on kaunis irvistys? Ja itse en siis ole samaa mieltä kanssasi, että olisi jotenkin erityisen ruma irvistys tällä miehellä.

Vierailija
25/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:42"]

Joo se mies oli ihana, mutta se sen vaimo??!?! What the fuck mikä tyyli sillä oli... Etenkin siinä kohdassa kun ne seisoi siinä Kampin keskuksen ulkopuolella, ja sillä oli se fiorella-laukku ja pipo jossa luki jotain "daddy's jotain"... Se nainen ja mies ei tyyleiltään sopineet yhteen ollenkaan!

[/quote]

Olihan sillä Petterilläkin niitä teinihuppareita. Ja tosiaan sillä vaimolla se yksi hirveä turkoosi t-paita. Tuli mieleen, että onko siinä tuotesijoittelua sen yhden vaateputiikin suunnalta vai pukeutuvatko tosiaan oikeasti niin. 

Vierailija
26/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi jengi kuuntelee näiden soijahirvöiden ohjeita terveellisestä elämästä. Omalla esimerkillään viestittävät kaikkea muuta kuin tervettä.

Vierailija
27/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:26"]

Välillä ihmetyttää nuo ruoat tuolla dieetillä. Aika harvalle varmaan maistuisi pelkkä paistettu jauheliha salaatilla ja raejuustolla, mitä näytti miehen lautasella olevan.

[/quote]

No se on oma valinta mitä syö. Mulla on Jutan ohjeet ja lounalla ja päivällisellä syödään (perunaa/riisiä/pastaa) + lihaa/kanaa/kalaa  + 200g kasviksia (=PALJON!)  + raejuustoa/kananmunaa. Ainakin mun mielestä vaihtelua on ihan riittävästi. Ja huom dieetin ajan näin. Ylläpito on toinen juttu.

[/quote]

Ok, oletin että ohjelmassa tehdään joku valmis ruokavalio ja siinä pitää pysyä. Silti olen sitä mieltä ettei paistettu jauheliha oikein tyypillistä aterian määritelmää täytä ja harva varmaan noin syö dieetin jälkeen (tai sen aikanakaan). Ja juuri tuota mietin että jos ruokavalio on tuo dieetin ajan, niin miten sitä sitten osaa suoraan vaihtaa dieetin loputtua takaisin "tavalliseen" ruokaan lihomatta?

[/quote]

Mitä sun 'tavallinen' ruoka on? Mulla hyvin tyypillinen lounas on kanasalaatti. Jos vetäisin jotain lasagnea lounaalla, niin johan iltapäivällä väsyttäisi !

[/quote]

No, en puhunut tässä kanasalaatista vaan jauhelihan syömisesta ilman lisukkeita. Mistä lounaspaikasta löydät vastaavaa? En sanonut etteikö noin saisi syödä, mietin vain että kuinka moni ns. oikeassa elämässä todella söisi moista lounaaksi.

[/quote]

Ainakin siinä lounaspaikassa missä minä käyn salaatilla on täytevaihtoehdot: lämmin kana, kylmä kana, chilikana, lohi ja naudan jauheliha.

Vierailija
28/28 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:52"]

[/quote]

Jauhelihasalaatti on siis sulle ennestään tuntematon. Kokeilepa löytyykö googlella mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi