Muita äitejä jotka laittavat lasten tarpeet ja toiveet omien edelle
Niin isoissa kuin pienissäkin asioissa?
Minä olen juuri sellainen. Huomasin syöväni pizzasta reunat, jotta lapsille jää muhkeat osat jne. Sain lahjaksi lahjakortin hemmotteluhoitoon. Sinnekin meni tytär, kun ajattelin että se olisi hänestä varmaan kiva..
Taitaa tulla luonnostaan tämä.
Kommentit (9)
Ei ole moisesta kuullutkaan, olet uniikki ja ainoa laatuasi. Lapsesi ovat maailman onnekkaimpia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan miehen toiveita?
Ei ole miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole moisesta kuullutkaan, olet uniikki ja ainoa laatuasi. Lapsesi ovat maailman onnekkaimpia otuksia.
Oliko tuo olevinaan sarkasmia?
Ap:n kertoma on luonnollista äidinvaistoa.
Ihan ookoo, kunhan et ryhdy marttyyriksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne äidit on.
Niin ovat. Mutta ovatko isät?
Ja sen sijaan että ostaisi kerrankin itselle jotain kivaa niin huomaa ennemmin käyttävänsä rahat lapsen toivomaan leluun tai muuhun lapselle mieluiseen yllätykseen. Miten kivaa onkaan välillä yllättää lapsi ja tuoda ihan tavalliselta kauppareissulta joku ylläri. En siis tee tätä jatkuvasti, eli ei tarvi kenenkään ajatella että meillä olisi pilalle lellitty lapsi.
Minä, mutten ole pitänyt sitä mitenkään erikoisena.. :) tosin jossain kohtaa havahduin siihen että jätin itseni aika totaalisesti unholaan, eikä sekään ole hyvä. Kaksi tytärtä kuitenkin kasvatettavana jotka katsovat kaiken mallin minusta, ja haluan osoittaa kuinka tärkeää itsestä huolehtiminen ja oma hyvä olo on jotta hekin oppivat tekemään niin :)
Et kuitenkaan miehen toiveita?