Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä videossa näkyy hukkumassa oleva 5-vuotias lapsi. Kukaan aikuinen ei kiinnitä mitään huomiota

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni teki  kylpylän altaassa kuperkeikkoja ja äkkiä joku nainen koski tyttären selkään kysyen että hei, ootko kunnossa? Kuulemma tyttö pyöri niin epätoivoisen näköisesti..  olin toki itse lähellä, mutta lämmitti sydäntä vieraan huolenpito.

Vierailija
22/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karua, lapsi parka huomattiin vasta, kun se ajelehti toisen päälle :( vaikka sehän törmäili vaikka kuinka moneen ennen sitäkin. Tuo yksi nainen lapsen kanssa oikein tuijotti pitkään kun toinen kelluu siinä ja lähti sitten vaan pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea kuinka kauan poika on tajuttomanana ja veden vietävänä. Ihan vierestä menee ihmisiä eikä kukaan huomaa. Ei uinninvalvojakaan. Selvisikö poika ilman vaurioita?

Vierailija
24/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni teki  kylpylän altaassa kuperkeikkoja ja äkkiä joku nainen koski tyttären selkään kysyen että hei, ootko kunnossa? Kuulemma tyttö pyöri niin epätoivoisen näköisesti..  olin toki itse lähellä, mutta lämmitti sydäntä vieraan huolenpito.

Minuakin liikutti tämä💓

Vierailija
25/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kiinnitä huomiota että lapsi kelluu hiljaa kasvot alaspäin? Tuo polskiminen vielä voisi mennä hassuttelun piikkiin, mutta jos näkee liikkumatta kasvot vedessä kelluvan lapsen niin ei siinä jumalauta vaan tuijoteta vaan tsekataan  pikkuisen tila!

Vierailija
26/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset (varsinkaan miehet) ei uskalla mennä koskemaan muiden lapsiin syytteiden pelossa vaikka olisi aihettakin. Surullista, mutta tällaiseksi on ajat menneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän