On tänään viini-ilta? Jos, niin mitäs lasissa?
Kommentit (42)
Mulla on lasissa alkon kyykkyviiniä. Gorillanpää humppakuutiosta. Ihan hyvää, hapokas, sopivan tanniininen, vivahteikas ja mitänäitänytoli 😊
Tänään on. Juon pullon proseccoa ja syön juustoja, viinirypäleitä ja tuc-keksejä.
Kotiviiniä. Olemme harrastaneet viinintekoa jo runsaat kymmenkunta vuotta. Pihallamme (suuri tontti) kasvaa kirsikoita, luumuja, päärynöitä, omenoita, musta- ja puna- ja valkoherukkaa sekä pihlajanmarjoja. Viiniä teemme runsaat 100 litraa vuosittain, erilaisia. Enää ei tule epäonnistumisia niinkuin alussa tuli. Kiva harrastus kaikenkaikkiaan.
Juon viiniä, vaikka huomenna on töitä. Haaveilen mielikuvitusmiesystävästä ja kuuntelen musiikkia. Huoh haikeeta!
Juon. Tuntuu pahalta, että kaverimies teki eilen luultavasti itsemurhan. Jaksoi aina muistuttaa minua, kuinka kaunis olen ja oli muutenkin todella mukava ihminen. Kunpa olisin voinut auttaa.
N26
Oon kohta kumonnut pullon kuoharia eikä tunnu missään, vaikka en ole juonut viikkoihin! Oispa lisää ja jotain vahvempaa.
Mullla on aina notkeeta kissiviiiiniä jolla on useampi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kohta kumonnut pullon kuoharia eikä tunnu missään, vaikka en ole juonut viikkoihin! Oispa lisää ja jotain vahvempaa.
Ton takia pitöö aina olla kunnon hätävarasto. Mikään ei vtuta yhtä paljon, kuin viinan loppuminen kesken!
Kyykkyviinien todennäköisesti alhaisinta sakkaa, Beautiful Fruit Fragola 😂 Mutta minkäs teet, on vain ”viini” mun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Juon. Tuntuu pahalta, että kaverimies teki eilen luultavasti itsemurhan. Jaksoi aina muistuttaa minua, kuinka kaunis olen ja oli muutenkin todella mukava ihminen. Kunpa olisin voinut auttaa.
N26
D:
Château Mouton Rothschild 2010, toinen pullo jo menossa, tosin meitä on kyllä kolme henkilöä laadukasta viiniä juomassa näin isäinpäivänä. Laatikossa on vielä kolme pulloa jäljellä, kun yksi pullo nautiskeltiin vaimon kanssa syyskuussa hääpäivänä.
4 dl mukiin laitoin 6 eri punaviiniä ja 5 eri valkoviiniä sekaisin. Joukkoon lorautin sitruuna hunajaa ja vaniljaa. Nam
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina???
Isäinpäivä on juhlista parhain ja kahden aikuisen lapsen kanssa sitä on syytä juhlistaa vähän paremmalla viinillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina???
Isäinpäivä on juhlista parhain ja kahden aikuisen lapsen kanssa sitä on syytä juhlistaa vähän paremmalla viinillä.
*kippis*
Vierailija kirjoitti:
Château Mouton Rothschild 2010, toinen pullo jo menossa, tosin meitä on kyllä kolme henkilöä laadukasta viiniä juomassa näin isäinpäivänä. Laatikossa on vielä kolme pulloa jäljellä, kun yksi pullo nautiskeltiin vaimon kanssa syyskuussa hääpäivänä.
Eihän tommosia viinejä kukaan oikeasti koskaan juo. Ne pidetään 'kassakaapissa' oikeassa lämpötilassa, korkeintaan esitellään kateellisille kavereille ja odotetaan epätoivoisesti arvonnousua.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina???
Yas baby
Vierailija kirjoitti:
Vaikka viinejä harrastan, niin mun olis vaikee perustella itselleni miksi ostaisin näin kalliita viinejä. Se hinta ei vaan ole missään suhteessa enää laatuun. Kun 1/10 hinnalla saa jo todella hyviä viinejä.
Toki siinä kohtaa, jos rahalla ei olis yhtää mitään väliä ja omaisuuteni mitattaisiin miljoonissa, niin ehkä sitä sitten vois tällaisiinkin törsätä.
Vierailija kirjoitti:
N26
Oon pahoillani :(
Mulla olis avaamatta luomu proseccoa. Pitäisiköhän posauttaa auki?