Olen 24-vuotias yh-isä/leski, haluatko kysyä jotain?
Siinäpä se. Yksinäisyyttäni täällä palloilen kun autofoorumit on jo koluttu.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:34"]
Tiesikö avovaimosi syövästä jo raskausaikana?
[/quote]
Ei. Synnytyksen jälkeen vasta. Kaikenlaiset epäilyt alko kun ei palautunut mitenkään ja oli tosi sairas vaan..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:37"]
Muista kertoa pojalle sitten kun on isompi, että äiti rakasti.
[/quote]
:( Joka päivä..
Olen niin pahoillani puolestasi. Mulla ei itsellä ole lasta eikä vaimoa eikä miestä eikä mitään, vielä, mutta kyllähän tällainen koskettaa. Vaikutat kuitenkin erittäin vahvalta ja fiksulta ihmiseltä, toivon sinulle, pojallesi ja koirallesi kaikkea hyvää. Voimia!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:42"]
Olen niin pahoillani puolestasi. Mulla ei itsellä ole lasta eikä vaimoa eikä miestä eikä mitään, vielä, mutta kyllähän tällainen koskettaa. Vaikutat kuitenkin erittäin vahvalta ja fiksulta ihmiseltä, toivon sinulle, pojallesi ja koirallesi kaikkea hyvää. Voimia!
[/quote]
Kiitos tsempistä!! :)
Kaikkea hyvää teidän koko perheelle. Te ootte kuitenki ihan oikea perhe. Sä kasvoit aikuiseksi kertaryminällä. Sulla on jotain sellasta minkä monet löytää elämässään vasta sitten kun on liian myöhäistä. Sulla on rakkautta ja elämänkokemusta. Sä osaat varmasti lopun elämää arvostaa sitä mitä sulla on sen sijaan että valittais siitä mitä ei ole. Tsemppiä tulevaan. Elämä antaa, elämä ottaa, mut se kantaa!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:47"]
Kaikkea hyvää teidän koko perheelle. Te ootte kuitenki ihan oikea perhe. Sä kasvoit aikuiseksi kertaryminällä. Sulla on jotain sellasta minkä monet löytää elämässään vasta sitten kun on liian myöhäistä. Sulla on rakkautta ja elämänkokemusta. Sä osaat varmasti lopun elämää arvostaa sitä mitä sulla on sen sijaan että valittais siitä mitä ei ole. Tsemppiä tulevaan. Elämä antaa, elämä ottaa, mut se kantaa!
[/quote]
Kiitos sulle hienoista sanoista, sanattomaks vetää!
Haistan provon. Kyseessä on mun ikäinen mies. Kuitenkin kirjoittaa kuin jotkut viisikymppiset ukot: ostin kaikkia kosmetolooki juttuja.
Monet mun ikäiset miehet käyttää kosmetiikkaa itsekin, saati ettei sellaiset tietäisi siitä mitään jotka on olleet jo naimisissakin? Yhdyssanavirheetkin tuntuvat tahallisilta. Ja hymiöt...
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:52"]Haistan provon. Kyseessä on mun ikäinen mies. Kuitenkin kirjoittaa kuin jotkut viisikymppiset ukot: ostin kaikkia kosmetolooki juttuja.
Monet mun ikäiset miehet käyttää kosmetiikkaa itsekin, saati ettei sellaiset tietäisi siitä mitään jotka on olleet jo naimisissakin? Yhdyssanavirheetkin tuntuvat tahallisilta. Ja hymiöt...
[/quote]
Kato kärsimys kasvattaa :D
28, älä viitsi. Oikeasti, mene pois.
Aloittajalle paljon voimia ja tsemppiä! :) olen todella pahoillani puolestasi, mutta onneksi sinulla on kaunis poikasi ja koira joka varmasti on sinuun hyvin kiintynyt. Antavat varmasti voimaa jaksaa. Kaikkea hyvää elämäänne! <3
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:52"]
Haistan provon. Kyseessä on mun ikäinen mies. Kuitenkin kirjoittaa kuin jotkut viisikymppiset ukot: ostin kaikkia kosmetolooki juttuja.
[/quote]
Kosmetolooki logi looki ihan sama mulle :D Joo käytän itekin jotain rasvoja, mut noista jutuista mulla ei oo kyl sen enempää hajua.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:57"]
Aloittajalle paljon voimia ja tsemppiä! :) olen todella pahoillani puolestasi, mutta onneksi sinulla on kaunis poikasi ja koira joka varmasti on sinuun hyvin kiintynyt. Antavat varmasti voimaa jaksaa. Kaikkea hyvää elämäänne! <3
[/quote]
Kiitos kiitos kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 01:03"]
[/quote]
[/quote]
Tämä viimeistään paljasti ap:n naiseksi. Tosiaan, paska provo. Kannattaisi vähän yrittää panostaa kun provoja kirjoittelee.
Ei ole kysyttävää, mutta olen pahoillani, että olet joutunut noin nuorena kokemaan tuollaisen menetyksen. Itse olen kohdannut hieman erilaisia haasteita, mutta ihanaa, että saat koirasta voimaa. Minullakin ovat lemmikit aina olleet tukena vaikeina aikoina. Se on sitä tassuterapiaa, ja joskus se on juuri sitä, mitä tarvitsee.
Painukaa provohuutelijat persiiseen nyt heti! Muuten tulee supernanny ja laittaa teidät jäähypenkille.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 01:15"]
Painukaa provohuutelijat persiiseen nyt heti! Muuten tulee supernanny ja laittaa teidät jäähypenkille.
[/quote]
Ottaakaa ne ap:n juttuihin uskojat päät pois persiistä nyt heti! Muuten tulee Supernanny ja vetelee teitä pitkin korvia.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 01:03"]
[/quote]
[/quote]
Tämä viimeistään paljasti ap:n naiseksi. Tosiaan, paska provo. Kannattaisi vähän yrittää panostaa kun provoja kirjoittelee.
[/quote]
Tiedätkö mitä, mua ei oikeasti enää jaksa kiinnostaa näillä palstoilla, mikä on provo ja mikä ei, eikä kiinnosta yrittää olla se "cool", joka ensimmäisenä hoksasi, koska se johtaa siihen, mihin se on johtanut - jokaiseen aloitukseen sanotaan heti, että "provo". Mutta en tunne ko. ihmisiä ollenkaan muutenkaan, joten eikö se ole ihan yksi lysti ovatko heidän juttunsa edes totta?
Minä en näe tässä mitään provoa!!! Olen pahoillani menetyksestäsi,paljon voimahaleja ja tsemppiä teille <3
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 01:20"]
Minä en näe tässä mitään provoa!!! Olen pahoillani menetyksestäsi,paljon voimahaleja ja tsemppiä teille <3
[/quote]
Ehkäpä sitten näet kun Supernanny tulee ja vetelee ympäri korvia. Hih.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:34"]
Kuinka kauan osasitte odottaa kuolemaa? Ts. milloin tiesitte, että parantumista ei ole ja kuolema on edessä? Mitä teitte tuona "väliaikana"?
tsemppiä!
[/quote]
Heti synnytyksn jälkeen todettiin syöpä ja se oli menoa sitten se..Avovaimo oli niin masentunut, ettei siitä oikein mitään tullut, pelkäs että periytyy pojalle, miten mä pärjään ja muistaako poika hänet ja hoitaminen alkoi käydä nopeesti fyysisesti niin rankasti, että hoidin lopun ajan vauvaa ja häntä. Oli hyviäkin hetkiä, sellasii arkisia, käytiin niin pitkillä lenkeillä kuin avovaimo jaksoi, ostettiin uusi auto just sellanen mitä hän oli aina halunnut ja jaksoikin ajaa vielä useasti, hemmottelin kaikintavoin ostin kaikkia kosmetolooki juttuja jne. Vauvaa ihasteltiin minkä jaksettiin. Helvetin sekavaa aikaahan se oli