Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kermansavi Siniperho sarja. Raskiiko luopua?

Vierailija
26.02.2014 |

En löytänyt hinnastoa Kermansavi astioille. Onko ne vielä huudossa? Itsellä tätä sarjaa, mutta vain yksi setti. https://www.huuto.net/kohteet/kermansavi-siniperho-6x-aamiaissetti-ja-kermakko/303133227

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma enää ei valmisteta Kermansavea. Oon kyllä innostunut tästä sarjasta!!! :)

Vierailija
2/9 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Heinä-sarjaa astiasto. Ei ole kyllä kallis tuo Siniperho paketti, mutta varmaan hinta nousee vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä kippoja. En luopuisi jos mulla olisi.

Tykkäsin Kerman saven astioista ja mulla on vain heinä-sarjaa enkä ajatellut luopua niistäkään.

Vierailija
4/9 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et raaskisi luopua... jos et käytä sitä tai enää tykkää siitä, niin vaihtoon vain.

Vierailija
5/9 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta nousee varmasti. Ei kannata myydä, jos vain mahtuu nurkissa pyörimään. Kaunis sarja se kyllä on.

Vierailija
6/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on oivallinen tarjoilusetti kuudelle hengelle! älä luovu. yksi muki ja alusta maksaa noin 30€ uutena.

Vierailija
7/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon ole huutoja tullut. Kerman savi ei minusta ole koskaan ollut kovin suosittua, en kyllä itse edes tykkää vaikka olen joskus lahjaksi saanut mutten käyttöön ottanut. Pitääkin koittaa pääseekö eroon millään hinnalla!

Vierailija
8/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuto.netissä on aivan liikaa tarjontaa kuin vertaa kysyntään ja se on sääli. en kyllä itse tarvitsisi tuommoista settiä vaikka halpa onkin

Vierailija
9/9 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ostaa tuon siniperho sarjan.

Laita sähköpostia ruusunen85@hotmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme