Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka antaa anteeksi vanha moka puolisolle?

Vierailija
08.03.2014 |

Tapahtuneesta aikaa kymmenen vuotta ja edelleen rakennan luottamusta. Mies on todella tehnyt töitä ansaitakseen luottamukseni, mutta tämä on minulle vain niin vaikeaa. Häntäkin turhauttaa kun minä junnaan paikoillani. Yritän, haluan niin luottaa. Mies haluaa edetä suhteessamme, minä epäröin. Minä mietin usein kuinka hän pystyi tehdä sen minulle? Jos pystyi kerran, pystyisi toisenkin. Annoin sydämeni hänelle nin viattomana ensi kertaa rakastuneena ja sydämeni särjettiin, siksikö se loukkasi minua niin syvästi? Oletko kokenut saman ja kuinka eteenpäin? Tämä on se mies kenen kanssa haluan rakentaa elämäni, lapsia jne. Rohkeus luottaa puuttuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellään ei kokemusta, eikö tosiaankaan vai? Mä ainut? :(

ap

Vierailija
2/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpty Dumpty? Jos on rikki, saako sen vielä kasaan? Kannattaako edes yrittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma, päätä nyt jo luotatko vai et. Tuo on todella junnaamista ja 10 vuoden tuomio miestä kohtaan, jota ei todennäköisesti ole edes ansainnut. Onko miehesi tehnyt murhan vai mistä moinen elinkautinen lusinta?

Vierailija
4/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen kanssa samoilla linjoilla, saatanan ärsyttävää jurnuttamista. Jos ukko jaksaa vuositolkulla katsoa tuollaista ammattimarttyyria, niin usko jo että rakastaa. 

Vierailija
5/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus joko on tai ei ole. Alussa joko luotetaan tai epäillään ja tekojen myötä luottamus joko syntyy tai katoaa. Vaikea sitä on enää myöhemmin muuttaa.