Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen ihan romu ja pas kana en jaksa.

loppuun kulunut
07.11.2020 |

Minä olen ihan lopussa minä en jaksa. Minä en jaksa itseäni enkä jaksa tätä maailmaa. Jatkuvasti ahdistunut luuseri joka jos hetkeksi saa hetken jolloin ei ahdista niin pitää muistaa ettei ala katsomaan mitään joka naurattaa tai muuten aiheuttaa eri tunteita koska sitten ahdistus taas palaa. Saan itkukohtauksia ties mistä, tänään sauvakävelyllä katsoin ojaa ja pellon reunaa ja se maisema aiheutti itkukohtauksen. Ruokaa laitoin niin kaapin perällä oli vanhoja kastikepaketteja joissa vanhin päivämäärä vuodelle 2017 ja sekin aiheutti itkukohtauksen.

Minä en jaksa ja mieluiten lakkaisin olemasta koska elämässä jatkaminen tarkoittaisi paljon pahempia asioita kuin k olema.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura ahdistusta johonkin käsillä tekemiseen. Tai kirjoita.

Vierailija
2/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinulla raiskalla ole helppoa.

Mutta muista kuitenkin se, että se mikä on alkanut, väistämättä päättyy joskus, mikään ei kestä ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin heti. Tarvitset mielialalääkkeet. Siinä ei

ole mitään hävettävää. Aivoissasi on kemiallinen poikkeustila, joka parannetaan lääkkeillä. Sen jälkeen näet asiat niiden oikeissa mittasuhteissa ja saat ilon takaisin eämääsi. Ota joku ystävä mukaan, jos et pysty yksin menemään.

Vierailija
4/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ole mitään hävettävää. Aivoissasi on kemiallinen poikkeustila, joka parannetaan lääkkeillä. Sen jälkeen näet asiat niiden oikeissa mittasuhteissa ja saat ilon takaisin eämääsi. Ota joku ystävä mukaan, jos et pysty yksin menemään.

Olen ollut samassa tilassa kuin ap ja valitettavasti lääkkeet saivat minut vain joko hyppimään entistä enemmän seinille, itsetuhoisen vainoharhaiseksi tai tunteettomana seinään tuijottavaksi zombiksi. Lääkkeitä kyllä saa, se on liiankin helppoa. Itse en ennen kuolinvuodettani mielialalääkkeisiin kajoa.

Vierailija
5/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rauhoittavat käytössä, muita aiemmin ollut mutta en muihin halua enää koskea, varsinkaan mihinkään ssri tai vastaavaan, viimeksi kun ne oli niin alkoi alakerta oireilla niin lopettelin lääkärin neuvojen mukaan, enää en niihin koske kun jos mahdollisuus on ettei enää seiso tai saa orgasmia niin sitten ahdistaisi vielä enemmän kun ei ole edes koskaan seksiä harrastanut ja vaikka pää tulisi kuntoon lääkkeillä mutta uhraisi oman seksuaalisuutensa siinä niin siihen en lähde.

Vierailija
6/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pura ahdistusta johonkin käsillä tekemiseen. Tai kirjoita.

Ei oikein tiedä mitä tekisi kun mikä tahansa asia voi laukaista itkukohtauksen ja ahdistuksen. Lenkillä jos käy niin siinä menee tunti tai puoltoista mutta vuorokaudessa on 24 tuntia joista 8 nukun ja siinä pitäisi jokaiselle valveilla olo tunnille olla jatkuvaa tekemistä ettei ahdistus tulisi mieleen kokoajan ja se on mahdotonta keksiä niin paljon tekemistä.

Vierailija
7/9 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ahdistukseni laantuu kun saan jotain sopivasti fyysistä aktiivisuutta ja keskittymistä vaativaa tekemistä. Se voi olla esim. jou videopeli, maalaaminen tai ruoanlaitto. Kirjoista, somesta ja tv-sarjoista/leffoista ahdistus saa usein liikaa kimmokkeita. Kuulostaa kuitenkin siltä, että tarvitset apua tilanteeseen. Ole yhteydessä terveyskeskukseesi tai mahdolliseen työterveyteen.

Vierailija
8/9 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pois tästä maailmasta, en minä pärjää tai jaksa täällä. Minä olen liian väsynyt ja tyhmä tänne, masentunut ja autistinen. En minä pärjää työelämässä tai opiskelussa. Minulla ei ole kavereita tai ystäviä koska minä en pärjää sosiaalisissa tilanteissa ja väsyn niissä ja olen liian "erilainen" ja omalla tavalla toimiva mitä tämä tarkoittaakaan en tiedä.

Terveyskeskuksen omalääkäri tietää tilanteeni ja kunnan mt-puolen lääkäri tietää tilanteeni jne.

Ei minulla ole energiaa juuri mihinkään muuhun kuin istua koneen äärellä lähes koko päivä lukuunottamatta lenkillä käyntiä ellei virta ole niin vähissä ettei sillekkään jaksa. Koneella istumisen sijaan makaisin sitten sängyllä ja päässä vaan pyörisi se kaikki pas ka kokoajan.

Vierailija
9/9 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema tule ja vie minut pois täältä, mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti. Pelkkää kipua ja ahdistusta koko elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme