Biden on nyt virallisesti usan seuraava pressa!!!!
Kommentit (86)
IS: Trump linnoittautui Valkoiseen taloon .😁
Vierailija kirjoitti:
Neljä vuotta olen elänyt tätä hetkeä varten! Neljä pimeää synkkää vuotta!
Olen itkenyt holtittomasti, vaipunut epätoivoon, vaeltanut syvissä vesissä. Nyt synkkä vaellus on viimein päättynyt. Sydämeni pakahtuu ilosta ja onnesta: Joesta tuli sittenkin voittaja. Kyyneleet kirpoavat silmiini ja putoilevat näppäimistölle. Joe on sittenkin voittaja!
Vierailija kirjoitti:
Trump voi vielä lahjoa valitsimamiehet, koska lain mukaan takin kääntö on mahdollista.
Tai valittaa Korkeimpaan oikeuteen, mihin hän on valinnut itselleen suosiolliset tuomarit.
Vierailija kirjoitti:
NWO.
Sama tulos vaikka Trump voittaisi, koska ehti saada aikaan Lähi-Idän rauhan.
Olemme astuneet viimeiseen aikaan, historian lehti kääntyi juuri.
Ihan totta, se on valherauha.
Onko kohta odotettavissa Jerusalemin kolmas temppeli ja antikristus?
Vierailija kirjoitti:
Trump voi vielä lahjoa valitsimamiehet, koska lain mukaan takin kääntö on mahdollista.
Pennsylvanian voitto on tässä mielessä tärkeä. Pitäisi kääntää niin monta valitsijamiestä ettei se käytännössä onnistu. Lisäksi Biden tulee voittamaan vielä jotain auki olevista osavaltioista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Trump lähtenyt golfaamaan?
Kohta taas lentää jenkkien rauhanohjukset lähi-idässä ja me saamme vastaanottaa tuhansia pakkoloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kiinnostaa ja koskettaa niin saatanasti. Noloa kun kollegakin jaksaa touhottaa vaalivalvojaisista. Ei vissiin muuta elämää tai sit kokee olevansa todella valveutunutkin kansalainen kun on USAn asioista niin perkeleen perillä
Taitaa koskettaa aika kipeästi, kun luit ja avauduit.
No kerropa, millä tavalla tää koskettaa suomalaisia?
Yhdysvallat on edelleen suurvalta, jonka taloudelliset ja poliittiset päätökset ja toimet vaikuttavat Suomeenkin. Bidenin ansiosta USA:n toiminnasta tulee jälkeen ennustettavampaa ja suhteet Eurooppaan paranevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itkenyt holtittomasti, vaipunut epätoivoon, vaeltanut syvissä vesissä. Nyt synkkä vaellus on viimein päättynyt. Sydämeni pakahtuu ilosta ja onnesta: Joesta tuli sittenkin voittaja. Kyyneleet kirpoavat silmiini ja putoilevat näppäimistölle. Joe on sittenkin voittaja!
Jee! Eläköön sota!
Vierailija kirjoitti:
Golffaamaanhan tuo kuulemma lähti.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatteko te koskaan puolueetonta uutisointia? Tai edes totuudenmukaista? Vai kelpaako mikä vaan, kunhan siinä haukutaan vastapuolta?
Jopa Trumpin jeesustelukanava Fox on julistanut Bidenin voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehehe, ei jumalauta. Vaikea sanoa, että onko tuo huumoria vai ihan vakavissaan kirjoitteleva silakka. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NWO.
Sama tulos vaikka Trump voittaisi, koska ehti saada aikaan Lähi-Idän rauhan.
Olemme astuneet viimeiseen aikaan, historian lehti kääntyi juuri.
Ihan totta, se on valherauha.
Onko kohta odotettavissa Jerusalemin kolmas temppeli ja antikristus?
Kirjailija Pekka Sartola on puhunut tästä temppelin rakentamisesta, että sellaista suunniteltaisiin rakennettavan. En ole kirjaa lukenut.
Olisiko tästä muuta lisätietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pennsylvanian voitto on tässä mielessä tärkeä. Pitäisi kääntää niin monta valitsijamiestä ettei se käytännössä onnistu. Lisäksi Biden tulee voittamaan vielä jotain auki olevista osavaltioista.
Arizona ja Nevada menevät Pennsylvanian lisäksi Bidenille.
En voi mitään mutta tulee mieleen Andropov -84.
Imperiumi vetelee viimeisiään ja kulisseista pitää äkkiä lykätä joku kävelevä muumio eetteriin, joka olisi edes hiukan vähemmän muumio kuin edeltäjänsä.
Ei kukaan valitse liki 80-90 vuotiasta dementikkoa maansa johtoon jos oikeasti demokratiassa eletään ja ihan vapaasti saisi kenet tahansa valita. Miettikää äänestäisittekö muka itse?
50-60 lienee sellainen ihanteellinen ikä johtopaikoille. Kaikella kunnioituksella vanhempia kohtaan, mutta ei eläkeikäinen enää pysty hahmottamaan niitä kehityskulkuja joita yhteiskunnassa ja maailmassa esiintyy ja toimimaan tulevaisuus mielessä. Ja se on ihan okei! Ei tarvitsekaan. Vanhemmille on paljon käyttöä jopa asiantuntijatehtävissä, joissa pitää tietää paljon siitä yhdestä jutusta. Muttei enää pääministeriksi tai presidentiksi.
Biden ei ikinä ole minun presidenttini.
Amerikkalaiset tulevat pettymään tähänkin seniiliin.